جنایات رژیم صهیونیستی غیرقابل وصف است

موبد زرتشتیان استان یزد گفت: رژیم صهیونیستی با نسل‌کشی، کشتار چندین هزار زن و کودک، بمباران بیمارستان‌ها و... صحنه‌ها و جنایات غیرقابل وصفی را به جا گذاشته است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، رستم کاووسیان‌زاده با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: در هر کشوری روزها و ایامی وجود دارند که مورد احترام و اهمیت قرار دادند و باید آنها را پاسداشت در کشور ما ایران نیز روز قدس یکی از این روزهاست که باید گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند، که مورد احترام همه ماست و باید درک درستی از این روز داشته باشیم و با شرکت در راهپیمایی روز قدس، ظلم و جنایتی که از سوی رژیم منحوس صهیونیستی به مردم مظلوم غزه روا داشته می‌شود را محکوم کنیم.

این موبد زرتشتیان استان یزد عنوان کرد: رژیم وحشی صهیونیست تاکنون جنایات زیادی را انجام داده است، با نسل‌کشی و کودک‌کشی، کشتار غیرنظامیان و چندین هزار زن و کودک، بمباران بیمارستان‌ها، بی‌خانمان کردن مردم مظلوم فلسطین و... صحنه‌ها، اقدامات و جنایات غیرقابل وصفی را به جا گذاشته است و اخیرا نیز با حمله به کنسولگری ایران در دمشق تعدادی از عزیزان و فرماندهان جبهه مقاومت را به شهادت رساندند که باید جواب کوبنده و قاطعانه‌ای به این رژیم جانی داده شود.

وی اضافه کرد: جنایات رژیم اشغالگر قدس آن قدر فجیع است که همه مردم دنیا شاهد آن هستند و این رژیم را در بین همه ملت‌های دنیا بیش از پیش منفور کرده است و مردم اکثر کشورهای دنیا در روز قدس با حضور در خیابان‌ها و برگزاری تجمع جنایات این رژیم را محکوم می‌کنند.

بازرس انجمن زرتشتیان یزد گفت: زرتشتیان یزدی نیز همگام با مردم یزد در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و همگی با سر و جان با حضور در خیابان مسلمانان را در محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی همراهی می‌کنند و این حضور را وظیفه ملی خود می‌دانند و برای نابودی این رژیم منحوس که از هیچ جنایتی فروگذار نیست لحظه‌شماری می‌کنند.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =