هدایای رهبر انقلاب به ۱۶ مدال‌آور مازندرانی بازی‌های هانگژو اهدا شد

هدایای رهبر معظم انقلاب به ۱۶ مدال‌آور مازندرانی بازی‌های هانگژو چین از سوی نماینده ولی فقیه در استان مازندران اهدا شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، شامگاه سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ طی آئینی، هدایای رهبر معظم انقلاب به ۱۶ نفر از مدال‌آوران مازندرانی در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو چین از سوی آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با حضور جمعی دیگر از مسئولین استانی، شهرستانی و ورزشکاران، اهدا شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران طی سخنانی ضمن ابراز قدردانی از مدال‌آوران بیان کرد: می‌توان ورزش را نوعی عبادت توصیف کرد.

آیت‌الله لائینی با بیان این‌که معتقدم استان مازندران همانند کشاورزی، در ورزش هم آبروی کشور است، افزود: باید وزیران ورزش و جهاد کشاورزی از استان مازندران انتخاب شوند؛ چون که این خطه، قطب فعالیت‌های این دو بخش در سطح ملی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شهدای ورزشکار استان مازندران، اضافه کرد: از مجموعه شهدای استان مازندران، یک هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار، تقدیم کشور شده‌است که این در آمیختگی ورزش و ارزش، فرصت استثنایی را برای ترویج فرهنگ ایران اسلامی ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان مازندرانی، استعداد بالایی در ورزش قهرمانی دارد که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1220266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =