حزب الله لبنان ۱۰ پایگاه‌ نظامی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که ۱۰ پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات امروز خود قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز جمعه با صدور بیانیه‌های اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن ده پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند، که به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید

طوفان الاقصی| حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان/ شهادت ۱۰ نفر در غزه

- بخش شرقی:

۱- در ساعت ۱۰:۴۰ تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در «رویسات العلم» در مزارع شبعا اشغالی با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.
۲- در ساعت ۱۲:۴۵ پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا با موشک فلق هدف قرار گرفت.
۳- در ساعت ۱۳:۱۸ تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «المرج» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.
۴- در ساعت ۱۶:۳۰ پایگاه «السمّاقه» هدف حملات موشکی قرار گرفت.
۵- در ساعت ۱۷:۵۵ شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمون» در واکنش اولیه به کشتار «النبطیه» و «الصوّانه» با ده ها راکت کاتیوشا مورد هدف قرار گرفت.
۶- ساعت ۲۱:۱۵ پادگان «کریات شمونه» در پاسخ به کشتار «النبطیه» و «الصوّانه» با تعدادی موشک «فلق» هدف قرار گرفت و موشک‌ها مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

- بخش غربی:

۱- در ساعت ۱۲:۲۵ تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در پایگاه «راهب» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.
۲- در ساعت ۱۷:۱۵ تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف پادگان «زرعیت» هدف حملات موشکی قرار گرفت.
۳- در ساعت ۱۷:۳۰ پایگاه «برکه ریشا» هدف حملات موشکی قرار گرفت و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.
۴- در ساعت ۱۷:۴۰ تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در پایگاه دریایی «الناقوره» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت.

پیش از این گروه‌های مقاومت در عراق و یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند چنانچه حملات و جنگ علیه غزه را متوقف نکند، آن‌ها نیز عملیات خود علیه صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها را از سر خواهند گرفت.

کد خبر: 1220439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =