مرکز نظامی رژیم صهیونیستی هدف حمله مقاومت اسلامی لبنان قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان امروز نیز یک مرکز نظامی اشغالگران صهیونیست را در مزارع اشغالی «شبعا» هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای از حمله جدید به مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| ۱۱ شهید در پی حمله به جنوب لبنان

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۰:۴۰ به وقت محلی صبح امروز پنجشنبه ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ ، تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رویسات العلم در مزارع اشغالی شبعا با سلاح مناسب به طور مستقیم هدف قرار دادند.

همزمان خبرنگار المیادین از حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به حومه «مجدل سلم» خبر داد و به تداوم آواربرداری ساختمانی که روز گذشته از سوی اشغالگران در نبطیه هدف قرار گرفت نیز اشاره کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر: 1220372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =