رفتن قطعی صلاح از لیورپول / مقصد بعدی کجاست؟

به گفته اسطوره لیورپول، محمد صلاح تابستان آینده باشگاه را ترک خواهد کرد و مقصد احتمالی او لیگ عربستان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد صلاح تابستان به شدت مورد توجه الاتحاد بود. سران این تیم عربستانی پیشنهاد شفاهی ۲۰۰ میلیون پوندی به صلاح ارائه دادند که این پیشنهاد رد شد و ستاره مصری در حال حاضر با ۱۴ گل بعد از ارلینگ هالند در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید:
دردسر بزرگ برای لیورپول / خداحافظی اجباری با محمد صلاح

اسپورت بایبل نوشت:‌ صلاح در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت در جام ملت‌های آفریقا از ترکیب تیمش دور بود و حالا رفته رفته به دنبال رسیدن به ترکیب است. این بازیکن ۳۱ ساله در تابستان ۲۰۲۲ قرارداد جدیدی را با لیورپول امضا کرد ولی سران عربستانی به خرید او در تابستان پافشاری می کنند.

انتقال صلاح به عربستان باعث می‌شود او به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود و لارنسون که در دهه ۱۹۸۰ برای لیورپول پنج عنوان قهرمانی لیگ و یک جام قهرمانی در اروپا را کسب کرد، معتقد است پیوستن صلاح به لیگ عربستان قطعی است.

لارنسون در صحبت‌هایی گفت: صلاح قطعا تابستان امسال لیورپول را ترک خواهد کرد و به لیگ عربستان خواهد پیوست. امیدوارم لیورپول مبلغ هنگفتی برای او دریافت کند و چند بازیکن را به دست بیاورد. صلاح در عربستان پادشاه خواهد شد. او می‌توانست تابستان گذشته برود ولی این کار را نکرد.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره جانشین‌های این بازیکن مصری در لیورپول افزود: دیگو ژوتا، داروین نونیز و لوئیس دیاس هر سه بازیکنان قدری هستند که می‌توانند جای خالی صلاح را پر کنند. با این حال من دوست دارم لیورپول برای جانشین، بازیکنان جدیدی نیز خریداری کند.

این در شرایطی است که یورگن کلوپ هم در تابستان لیورپول را ترک خواهد کرد. کلوپ از اکتبر ۲۰۱۵ هدایت لیورپول را برعهده داشت. تحت هدایت او، این باشگاه انگلیسی برای اولین‌بار از سال ۱۹۸۹ عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و برای ششمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. در این صورت تابستان می‌تواند زمان رخ دادن اتفاقات مهمی در لیورپول باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1220555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =