صعود آزاد در عصر برنامه‌نویسی

دانش آموخته دانشگاه آزاد ارومیه، توانست مجوز بازارگاه حمل و نقل در ایران را از آن خود کند.

احسان زارع، رییس شرکت توسعه هوشمند آتروپات در مصاحبه با خبرنگار ایسکانیوز استان آذربایجان غربی درباره شروع فعالیت خود اینگونه گفت: من فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه هستم، از سال ۱۳۹۵ در حوزه طراحی سامانه های هوشمند، طراحی سایت و مشاوره کسب و کار فعالیت می‌کنم.


زارع در پاسخ به اینکه چه موفقیت‌هایی در کارنامه کاری خود دارد اینگونه بیان داشت که: یکی از تولیدات من، نرم افزار سامانه حمل و نقل آی‌بار بود که به یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور واگذار شد. بنده مشاور ارشد شرکت نوین ارزش در حوزه حمل و نقل بودم و از دیگر موفقیت‌های کسب شده میتوان به این اشاره کنم که ما اولین واحد فرهنگی نشر دیجیتال در استان را دارا بوده‌ایم و پنجمین نفری بودم که مجوز بازارگاه حمل و نقل در ایران را دریافت کردم.


وی همچنین افزود: شرکت آتروپات، یکی از تامین کنندگان و تولیدکنندگان نرم‌افزار رابط سامانه مودیان در استان آذربایجان غربی می‌باشد.


زارع درباره همکاری خود با دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و دانشکده مهارت و کارآفرینی گفت: ما برای جذب نیرو به راه‌های بسیاری فکر کردیم و از طریق دکتر بابازاده با طرح پویش آشنا شدیم و توانستیم با چند نفر از دانشجویان با استعداد همکاری کنیم.


وی درباره جذب دانشجویان از طریق طرح پویش اینگونه گفت که: نحوه جذب دانشجو از طریق این شرکت در وهله اول ، شناسایی افراد نخبه، آموزش برای این افراد و بعد از آن انتخاب بهترین آن‌ها براساس مهارت و استعدادشان بود. حدود سی الی چهل دانشجو شناسایی شده و طی دو دوره آموزش از بین آن‌ها چهار الی پنج دانشجو برای جذب انتخاب شدند.

زارع درباره طرح پویش نیز اینگونه نظر داد: این طرح فرصتی مناسب برای دانشجویان است تا بتوانند با مهارتی که دارند با فضای کار واقعی آشنا شوند و بتوانند با استفاده از کسب تجربه در شرکت‌ها یا موسساتی که فعالیت می‌کنند استعدادهای خودشان را جلوه بدهند.

خبرنگار : ثنا عسگری

پایان پیام/

کد خبر: 1220561

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =