دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال تبیین "صنعت، دانشگاه، راه اشتغال" در رویداد صدرا بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در رابطه با برگزاری رویداد صدرا بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی دانشجویان با صنعت اشتغال و ارتباط آن‌ها با صنایع و شرکت‌های استان همدان است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، غلامرضا خاکساری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌گو با خبرنگار ایسکانیوز همدان در رابطه با رویداد صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و معاونت مهارتی برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل دانشگاه مهارت آموزی است، دانشجویان درحال تحصیل فقط به دنبال گذراندن سرفصل‌های فارع التحصیلی نباشد بلکه بایستی به دنبال کسب مهارت نیز باشند.

دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال تبیین "صنعت، دانشگاه، راه اشتغال" در رویداد صدرا بود

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان افزود: در نظر داریم با شروع سال تحصیلی در رشته‌های تحصیلی واحدهایی داشته باشیم که دانشجویان در حین تحصیل بتوانند در کارگاه ها و آزمایشگاه‌ ها برای کسب مهارت شرکت کنند.

غلامرضا خاکساری با اشاره به استقبال بی‌نظیر دانشجویان از برگزاری رویداد صدرا تشریح کرد: در زمان برنامه ریزی طرح فکر نمیکردیم با استقبال زیاد دانشجویان روبه رو شویم چرا که مشاهده شد با توجه به اختتامیه رویداد صدرا دانشجویان به دنبال برگزاری دوره بعدی طرح بودند.

وی در روند بازدید از نمایشگاه رویداد صدرا خاطر نشان کرد: در نظر داریم که در هر ترم به صورت تخصصی هر رشته و گرایش را در این رویداد داشته باشیم تا شاهد پویایی بیشتری در علوم پایه و انسانی با برنامه ریزی بهتر و تلاش بیشتر باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در پایان افزود: طرح های دکتر طهرانچی در صنعت و تعالی دانشگاه درحال برگزاری و انجام است.

خبرنگار: فاطمه امینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1230038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =