آغاز طرح بزرگ خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی رایگان نیروی زمینی سپاه در بخش پلان شهرستان چابهار

طرح بزرگ خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی رایگان نیروی زمینی سپاه با مشارکت جهادی بیش از ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص و نیروی کادر درمانی از بیمارستان آیت‌الله صدوقی این نیرو در قالب بیمارستان صحرایی در مناطق محروم بخش پلان چابهار در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار احمد اخوان مهدوی معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: در این جهاد خدماتی و درمانی، نزدیک به ۶۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف بهداشتی و درمانی از قبیل قلب و عروق، مغز و اعصاب، ارتوپدی، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، روان پزشکی،جراحی عمومی، فوق تخصص ریه، فوق تخصص زنان و زایمان، اطفال، فوق تخصص نوزادان، طب اورژانس، متخصص بیهوشی، متخصص رادیولوژی، متخصص ارولوژی، جراحی مغز و اعصاب، دندانپزشکی، متخصص داخلی، داروسازی و آموزش بهداشت خانواده و دهان و دندان، به کلیه مراجعه کنندگان خدمات رایگان ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی خواننده جنجالی از سپاه

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این مسیر همکاری خوبی در اعزام پزشکان جهادی داشته است افزود :در این بیمارستان صحرایی بیش از ۶۰ نفر پرستار، کارشناسان اتاق عمل، هوشبری، دندانپزشکی و... نیز در کنار تیم تخصصی و فوق تخصصی اعزامی نیروی زمینی سپاه خدمت می کنند.


وی تصریح کرد :در کنار این طرح بزرگ مردمیاری سپاه، تمهیداتی اندیشیده شده است تا چنانچه مراجعه کننده ای به خدمات ویژه ای نیاز داشته باشد، با هماهنگی های انجام شده و معرفی نامه، به مراکز درمانی سپاه و نیروی زمینی در تهران و اصفهان اعزام و کار درمانی تا حصول نتیجه دنبال شود.


گفتنی است این طرح بزرگ مردمیاری و بیمارستانی رایگان نیروی زمینی سپاه که از تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه آغاز شده، تا چهارم اسفند ماه در این منطقه محروم دایر خواهد بود. بیمارستانهای صحرائی نیروی زمینی سپاه در طول سال به تناوب و بر اساس اولویت در مناطق گوناگون و محروم کشور خدمت رسانی می کنند و این به بخشی از مأموریت های ثابت و ذاتی آن تبدیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =