برتری مجموعه مدارس سمای چهارمحال و بختیاری در حوزه پژوهشی

مجموعه مدارس سمای استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدرسه برتر و راهبر برتر پژوهشی انتخاب و معرفی شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجموعه مدارس سمای استان چهارمحال و بختیاری برای دومین سال پیاپی به عنوان مدرسه برتر و راهبر برتر پژوهشی در جشنواره کشوری دست سازه‌ها و اختراعات موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

ابراهیم رحیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: آئین اختتامیه جشنواره دست سازه‌ها و اختراعات و دومین رویداد سراسری پژوهشگران مدارس سما در زنجان برگزار شد.

وی چاپ کتاب، چاپ نشریات، مجله و فصلنامه، چاپ مقالات در مجلات علمی و نشریات، ارائه مقاله در همایش‌های علمی و پژوهشی، اختراعات، دست سازه‌ها و ارائه در مسابقات و جشنواره‌ها، افتخارات پژوهشی و فعالیت انجمن‌های علمی، پژوهشی و مهارتی را از جمله ملاک‌های ارزیابی دانش آموزان مدارس سما در جشنواره کشوری دست سازه‌ها و اختراعات عنوان کرد.

رحیمی با اشاره به فعالیت مطلوب مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هم اکنون 5 مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه سما در فارسان، لردگان و اردل مشغول فعالیت آموزشی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار کرد: مدرسه ابتدایی دخترانه در فارسان، مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه در لردگان و مدرسه متوسطه اول و دوم پسرانه در اردل تعلیم و تربیت دانش آموزان این سه شهرستان را بر عهده دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1220683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =