رشد اندک بورس / شاخص کل به ۲ میلیون و ۷۱ هزار واحد رسید

شاخص کل بازار سرمایه اولین روز اسفند ماه را اگر چه با تقاضای نسبتا خوبی آغاز کرد اما با شدت گرفتن عرضه ها در نهایت کم جان و بی رمق به پایان رساند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را با تقریبا بدون نوسان به پایان رساند. این در حالی است که در طی هفته های گذشته بازار سرمایه حمایت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی را از دست داد و به نظر می رسد برای رشد قابل توجه خود باید ابتدا بتواند از سد این مقاومت عبور کند.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان‌بندی جدید عرضه در بورس کالا

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی  جزئی به ۲ میلیون و ۷۱ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز ریزشی جزئی  به ارتفاع ۷۲۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «کگل»، «اخابر» و «ونیکی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «انتخاب» و «غصینو» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «سصفها»، «داتام» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بیوتیک»، «آردینه» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۰۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =