شورای ائتلاف و پایداری‌ها به سرلیستی قالیباف توافق می‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می‌شود که شورای ائتلاف و جبهه پایداری انقلاب اسلامی به سرلیستی محمدباقر قالیباف توافق کرده و فهرست واحدی را برای حوزه استان تهران در انتخابات منتشر کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اقبال شاکری عصر چهارشنبه - دوم اسفندماه - با حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران درباره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هر کدام از ما به عنوان یک شخص باید ضرورت حضور مردم را تبیین کنیم چرا که این موضوع تضمین کننده اقتدار و افزایش قدرت نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

لیست شورای وحدت برای انتخابات مجلس اعلام شد + اسامی

وی با بیان اینکه مردم بصیر ایران اسلامی همیشه در بزنگاه‌های تاریخی پای نظام و انقلاب ایستاده اند، عنوان کرد: مردم وقتی متوجه می‌شوند دشمنان قصد سوء استفاده از فضای داخلی کشور را دارند، همیشه به میدان آمده و مساله را حل کرده اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان دیدگاه‌ها، اهداف و برنامه‌های واقعی توسط نامزدهای مجلس در زمان تبلیغات برای جلب مشارکت مردم را مهم دانست و یادآور شد: این رویکرد سبب خواهد شد مردم با انواع صاحبان فکر و ایده‌های مختلف آشنا شده و بتوانند نامزد اصلح را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

شاکری درباره آخرین شرایط شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات تصریح کرد: شورای ائتلاف در قالب مصاحبه برنامه‌های فعلی و آینده نامزدهای جدید را مورد ارزیابی قرار داده و عملکرد نمایندگان فعلی را رصد کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شورای ائتلاف تلفیقی از چند گروه و حزب سیاسی است و رسیدن به جمع بندی نهایی زمان می‌برد. اما احتمالا تا فردا لیست نامزدهای مورد تایید شورای ائتلاف برای استان تهران منتشر شود.

شاکری اضافه کرد: پیش بینی می‌شود که شورای ائتلاف با جبهه پایداری انقلاب اسلامی با سرلیستی محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی توافق کرده و فهرست واحدی را برای حوزه استان تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر کنند.

این نماینده مجلس درباره اینکه آیا عملکرد مجلس یازدهم به نحوی بوده که سبب ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات شود، خاطرنشان کرد: عملکرد مجلس یازدهم به گونه‌ای بود که قابلیت حمایت دارد و رهبر معظم انقلاب هم در هر سال عملکرد مجلس یازدهم را تایید کرده و مهر انقلابی به آن زدند و امید است عملکرد مجلس دوازدهم بهتر از این رقم زده شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران تا فردا پنجشنبه (سوم اسفندماه) در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) ادامه دارد. همچنین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری نیز ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =