مومنی: دود اختلافات خطیر و نکونام به چشم هوادار می‌رود

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: اختلاف علی خطیر و جواد نکوانم به ضرر استقلال است و مدیران باشگاه باید مراقب حاشیه‌ها باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد مومنی در حاشیه اختتامیه دومین دوره رقابت‌های قهرمان شهر در خصوص وضعیت استقلال در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نیم فصل دوم برای استقلال سخت است، چراکه تیم‌ها برای امتیازگیری، مقابل استقلال قدرتمند ظاهر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

استقلال از مهاجم جدید خود رونمایی کرد

وی افزود: سایر تیم‌های لیگ برتر به دنبال آن هستند تا با انگیزه کامل برابر مدعیان لیگ به میدان بروند و از داشته های خود به نحو احسن استفاده کنند. از سوی دیگر استقلال با توجه به برخی مشکلات درصدد آن است تا تحت هر شرایطی امتیازات لازم را کسب کند.

مومنی در ادامه به اختلافات موجود بین مدیرعامل و سرمربی این تیم اشاره کرد و افزود: نکونام و خطیر هر دو به گونه‌ای کار می‌کنند تا مشکلات و معضلات باشگاه را مرتفع کنند. به نظر من این مشکلات به گونه‌ای است که باید دو طرف در کنار هم قرار بگیرند. در صورت تداوم اختلافات، دود این مساله به چشم هوادار می‌رود.

وی ادامه داد: اگر لغزش امتیازی به سمت استقلال بیاید به طور قطع کار برای آبی‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سخت خواهد شد. در حال حاضر استقلال مدعی قهرمانی در لیگ است، اما باید مراقب بود تا حاشیه‌ها دردسر ساز نشود.

بازیکن اسبق استقلال، گفت: هر کسی وظایفی در حیطه قانون دارد که باید آن را انجام دهد. سرمربی تیم با توجه به زحماتی که برای تیم می‌کشد باید از سوی مدیرعامل حمایت شود. اگر مشکلات حل نشود، هوادار آسیب خواهد دید.

مومنی همچنین به بازی استقلال و ملوان بندرانزلی در هفته هفدهم اشاره کرد و گفت: این بازی اهمیت زیادی برای استقلال دارد. البته در نیم فصل دوم تعدادی بازیکن به استقلال اضافه شده که به لحاظ فنی در عملکرد این تیم تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =