دستگیری سارقان خودرو در همدان

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: سه سارق پلاک وسیله نقلیه و چهار دستگاه خودرو پس از تعقیب و گریزی کوتاه در یکی از خیابان های شهر همدان دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدبگی اظهار کرد: سارقان حرفه ای اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا و پژوپارس و پژو ۴۰۵ در شهرهای همدان و تهران کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

قاتل فراری در کاشان دستگیر شد

وی اضافه کرد: سارقان ۲ پلاک را به سرقت برده و با نصب این پلاک ها بر روی خودرو، اقدام به سرقت دیگر وسایل نقلیه پارک شده در سطح شهر می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: در آخرین عملیات ابتدا متهمان یک خودرو را سرقت و در میدان مریانج پارک کرده و برای سرقت خودروی دوم دوباره وارد شهر همدان می شوند که در تور پلیس افتاده و دستگیر می شوند.

سرهنگ اسدبگی گفت: سارقان برای اینکه مطمئن شوند بر روی خودرو «جی.پی.اس» نصب نشده، پس از سرقت خودرو، وسیله نقلیه را ۲ تا سه ساعت در یک مکان رها کرده و در صورت مراجعه نکردن مالک وسیله نقلیه به محل پارک خودرو، نسبت به انتقال به یکی از استان ها غرب و فروش قطعات و اوراق آن اقدام می کردند.

وی افزود: تاکنون سارقان به سرقت چهار دستگاه وسیله نقلیه و ۲ پلاک خودرو اعتراف کردند و همچنان تحقیقات عوامل دایره مبارزه با سرقت از متهمان ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان درباره مالخر نیز گفت: عوامل انتظامی تهران بزرگ نسبت به دستگیری مالخر اقدام کردند چرا که سارقان چندین دستگاه خودرو هم از پایتخت به سرقت بردند.

سرهنگ اسدبگی به مالکان خودرو توصیه کرد: خودرو را به تجهیزات ضد سرقت از جمله قفل پدال، دزدگیر و جی پی اس مجهز و از پارک وسیله نقلیه در مکان های خلوت و تاریک پرهیز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =