حضور جدی و پرشور در انتخابات، ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران

نشست تخصصی با موضوع دموکراسی و آزادی در ایران یا آمریکا، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشجویی و با حضور جمعی از دانشجویان، کارکنان و استادان در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید هاشم میرلوحی استاد دانشگاه و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، در این نشست گفت: همه ما باحضور جدی و پرشورخود در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، باید در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

وی افزود: بر اساس تاریخ مدون آمریکا، از آغاز تاکنون، دموکراسی و آزادی که آمریکا مدعی آن است، وجود نداشته است و برعکس آن جمهوری اسلامی ایران در عمل ثابت کرده است که از آغاز تا کنون مهد دموکراسی و آزادی بوده است.

میرلوحی با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه از دورانی که آمریکا و قبل از آن مادرش انگلیس با گماردن مزدورانی در ایران جولان می دادند، می گذرد، بیان کرد: محمدرضا و پدرش، مزدوران و دست پرورده‌های غرب بودند که در ایران حکومت می کردند؛ تا اینکه در 22 بهمن ماه سال 1357 مردم ایران تصمیم گرفتند تا اوضاع و احوال مملکت را به رهبری امام راحل تغییر دهند.

این استاد دانشگاه تأکیدکرد: تمامی ملت ایران باید در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه حیات ایران دخیل باشند زیرا بهای سنگینی برای این نظام پرداخت شده است و جوانان زیادی را در این راه از دست داده ایم. همچنین از حضور و انتظار دشمنان انقلاب در پشت مرزهای این کشور نباید غافل شد.

میرلوحی توضیح داد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا ملت‌های مختلف از جمله آمریکای جنوبی در حیاط خلوت خود بیدار شوند که می توانند در مقابل زورگویی‌ها ایستادگی کنند و سرنوشتشان را در اختیار خود قرار دهند و اجازه ندهندکشورهای ابرقدرتی مثل انگلیس، آمریکا و فرانسه یک مزدوری را در سرزمین هایشان بگمارند.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی در پایان گفت: ما با شرکت گسترده در انتخابات اجازه نخواهیم داد مستکبران غرب مجددا به کشورمان ورود پیدا کنند. باید خیلی جدی باشیم و نگذاریم آمریکا از رأی‌های باطله و سفید ما سوء استفاده کند و با جولان دادن آنها را به نام و به نفع خود تمام کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1222008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =