۱۴ هزار نفر برای دریافت زمین طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند

مدیرکل راه و شهرسازی یزد گفت: ثبت‌نام بالغ‌بر ۱۴ هزار نفر در طرح جوانی جمعیت استان یزد برای دریافت زمین انجام‌شده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از یزد، احسان خواجه رضایی اظهار کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۷۴ نفر در سطح استان یزد برای دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از افراد ثبت‌نام شده ۹ هزار و ۲۹۱ نفر در سطح استان به تائید نهایی رسیده و برای ۴ هزار و ۲۱۷ متقاضی نیز طی سه مرحله قرعه‌کشی با حضور مردم و متقاضیان انجام‌شده و شماره قطعه زمین برای آن‌ها پیامک شده است؛ با تعدادی از این افراد قرارداد منعقدشده و مابقی نیز در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تصریح کرد: طرح جوانی جمعیت در دو قالب خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال و خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعد آنان از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده‌اند، کارسازی می‌شود.

خواجه رضایی ادامه داد: ۴ هزار و ۳۷ نفر از متقاضیان ثبت‌نام در سطح استان یزد دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال بوده‌اند که ۲ هزار و ۶۹۰ نفر از آن‌ها به تائید نهایی رسیده‌اند.

وی گفت: تعداد ۱۰ هزار و ۵۳۷ نفر از متقاضیان ثبت‌نام در سطح استان یزد دارای فرزند سوم به بعد که از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده‌اند، هستند که ۶ هزار و ۶۹۰ نفر از آن‌ها به تائید نهایی رسیده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶ متقاضی به تائید نهایی رسیده‌اند که هنوز قرعه‌کشی برای آن‌ها انجام نشده است؛ برای این افراد، به‌محض تأمین زمین و به‌تدریج در سالجاری قرعه‌کشی قطعات برگزار خواهد شد.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =