اوسمار:نبود بیرانوند همیشه حس می شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق سال‌های اخیر در نقل و انتقالات کُند بودیم و نتوانستیم بازیکنان مد نظر را بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اوسمار لوس ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: خیلی خوشحالم که برای بازی فردا در اصفهان هستیم. این مسابقه، مثل سایر بازی‌ها سخت است و قدم خوبی برای پیشرفت تیم ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سرمربی پرسپولیس از نقل و انتقالات شاکی شد!

او ادامه داد: ذوب‌آهن تیمی است که ساختار خاص خودش را دارد، شکل بازی خود را از اول فصل حفظ کرده، سرمربی این تیم روی تیم خودش شناخت دارد و کار خودش را می‌داند؛ می‌دانم بازی نزدیکی خواهیم داشت و امیدوارم از فرصت‌ها استفاده کنیم تا برنده بازی باشیم.

ویرا خاطرنشان کرد: بازی مهمی برای ما خواهد بود. سه امتیاز برای هر ۲ تیم مهم است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم تا کارمان را راحت‌تر ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقل و انتقالات گفت: پنجره نقل و انتقالاتی برای شکل دادن به تیم‌ها است، ۴ بازیکن از دست دادیم و چند بازیکن گرفتیم، عمری و سرلک بازیکنانی نبودند که پرسپولیس خواهان جدایی آن‌ها باشد، شهاب نیز یک انتخاب شخصی برای شرایط بهتر داشت تا خارج از کشور بازی کند. از تلاش نبیل تشکر می‌کنم، اما نتوانست با فوتبال ایران وفق پیدا کند و از تیم جدا شد تا بتوانیم بازیکن دیگری بگیریم. در یکی، ۲ فصل اخیر در نقل و انتقالات کُند بودیم و در بخش جذب مهاجم نتوانستیم بازیکنان مدنظر را بگیریم.

او درباره نبود بیرانوند بیان کرد: نبود دروازه‌بانی مثل بیرانوند چه در تیم ما چه در تیم ملی همیشه حس می‌شود. در این هفته همه بازیکنان و کادر به دروازه‌بان جوانی که داریم روحیه دادند، همیشه شانس‌های بزرگ وقتی روی می‌آورند که در شرایط سخت هستیم.

ویرا همچنین با اشاره به استراحت ذوب‌آهن در هفته قبل خاطرنشان کرد: هر بازی که نزدیک‌تر باشد، آنالیز را راحت‌تر می‌کند، اما وقتی بازی قبلی ذوب‌آهن را نگاه کنیم، شرایط بازی این تیم عوض نشده است، ۴ بازی اخیر آن‌ها را آنالیز کردیم، چیزی که می‌خواستیم نبود، اما بازی‌هایی بود که ذوب‌آهن اخیرا داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: همه بازیکنان جدید بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ثبت شدند و آماده بازی هستند؛ برخی بازیکنان جوان کنار ما نیستند، مصدوم نداریم و فقط بیرانوند محروم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =