قرارگاه "تواصی‌ به‌ حق" توسط اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تشکیل شد

این قرارگاه به طور رسمی از ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ به جهت آگاهی بخشی و دادن نقشه راه به دانشجویان آگاه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و بیانیه اعلام موجویت خود را هم در همین تاریخ اعلام کرد.

محمد مهدی احمدی دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتوگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در رابطه با تشکیل این قرارگاه گفت: حکومت ما جمهوری اسلامی است. زمانی که یکی از ارکان حکومت ما جمهوریت و نقش آفرینی مردم است، این نشان از اهمیت جایگاه انتخابات را دارد. ما اگر انقلاب کرده ایم و به دنبال حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی هستیم، بایستی مردم در صحنه حضور داشته باشند.

احمدی ادامه داد: حضور مردم به معنی محقق شدن جمهوریت نظام اسلامی ما است. رسیدن به تمدن اسلامی مستلزم به حضور مردم ما در صحنه انتخابات است. با توجه به فرمایشات حضرت آقا و طبق آیه شریفه «و تواصو بالحق» وظیفه ما توصیه به حق و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات است. و به همین جهت ما قرارگاه تواصی به حق را تشکیل دادیم.

وی گفت: این قرارگاه به طور رسمی از ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تشکیل شد و بیانیه اعلام موجویت خود را هم در همین تاریخ اعلام کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل این قرارگاه، ایجاد شور نشاط در انتخابات است، افزود: هدف اولیه ما این است که همه مردم به ویژه دانشگاهیان را به شرکت در انتخابات و برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن دعوت کنیم، و هدف ثانویه ما معرفی اشخاص اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار کرد: جامعه اسلامی دانشجویان در ۸۷ دانشگاه سراسر کشور دارای دفتر است. کلیه فعالیت‌های جامعه اسلامی دانشجویان در انتخابات ذیل قرارگاه تواصی به حق خواهد بود و همه برادران و خواهران ما طبق فرموده حضرت آقا توصیه به حق خواهند کرد.

وی افزود: ما در برهه زمانی مهمی قرار داریم و ناظر به این موضوع، قرارگاه تواصی به حق تشکیل شده است. زیرا یکی از مصادیق حق، انتخابات است و قطعاً این قرارگاه بعد از انتخابات هم به کار خود ادامه خواهد داد.

احمدی درباره برنامه های آینده اتحادیه جامعه اسلامی نیز گفت: در ماه های پیش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با همکاری دفاتر خود، کار خود را تحت عنوان سلسله نشست‌های رهیافت با دعوت از کاندیدا، احزاب، رجال و نماینده ها آغاز کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سلسله نشست‌های رهیافت هم اکنون در سراسر کشور در حال برگزاری و در ذیل قرارگاه تواصی به حق قرار دارد.

خبرنگار: محمدحسین رجبی

انتهای پیام/

کد خبر: 1222432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =