بورس صعودی شد / رشد ۶۰ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بازار سرمایه با رشدی ۶۰ هزار واحدی مجددا توانست مقاومت ۲ میلیون ۱۰۰ هزار واحدی را پر قدرت به سمت بالا بشکند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سرمایه بر خلاف هفته های گذشته روندی فرسایشی را دنبال می کرد، در ادامه معاملات روز گذشته، از همان ابتدای روز با فشار تقاضا کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی جدید از وضعیت بورس در سال ۱۴۰۳

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۶۰ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۴۷ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۱۵ هزار واحدی به ارتفاع  ۷۴۰ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «خاور» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «فولاد» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «آردینه»، «بیوتیک» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۷ هزار میلیارد , ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۳۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۶۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۶۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۰۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =