حزب‌الله لبنان پایگاه صهیونیست‌ها را مورد هدف قرار داد

حزب الله لبنان امروز (سه‌شنبه) حملاتی را به پایگاه «برکة ریشا» در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین انجام داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حزب‌الله لبنان پایگاه «برکة ریشا» در مرزهای لبنان با اراضی اشغالی را با موشک هدف قرار داد و همچنین آژیرهای هشدار در شهرک‌های شومیرا، عرب العرامشه و زرعیت در الجلیل الغربی به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید:

حمله موشکی حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

به گزارش المیادین، رسانه‌های عبری گزارش دادند همزمان با به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در الجلیل الغربی صدای سه انفجار به گوش رسید.

مقاومت لبنان بامداد امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت در حمایت از ملت پایدار فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف، نیروهای صهیونیست در اطراف پایگاه الراهب را با توپخانه هدف قرار دادند.

مقاومت تاکید کرد این حملات به طور مستقیم به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

پیشتر در روز دوشنبه مرکز پزشکی اسلامی وابسته به حزب‌الله لبنان از شهادت سه تن از نیروهای امدادی در حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در شهرک العدیسه در جنوب لبنان خبر داد.

از زمان عملیات فلسطینی طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و آغاز جنگ این رژیم در غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش این رژیم است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد که تا زمان پایان یافتن تجاوزها به غزه، حملات خود را به مقرهای رژیم صهیونیستی در مرزها متوقف نمی‌کند.

طرف‌های بین‌المللی از جمله فرانسه و آمریکا نسبت به احتمال وقوع جنگ گسترده میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان هشدار می‌دهند و خواهان پایان تنش‌های مرزی میان ۲ طرف هستند. پیش از این رسانه‌های عبری گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی قادر به دور کردن حزب‌الله لبنان از مرزها نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =