افزایش ٢ درصدی تردد راه ها در خراسان شمالی

علی ربانی، معاون فنی و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی از افزایش ٢ درصدی در تردد راه‌های خراسان‌شمالی در طی ١١ ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی علی ربانی، معاون فنی و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: طی ۱۱ ماه امسال بیش از ۹۳ میلیون و ۸۳۶ هزار تردد وسایل نقلیه در شبکه راه‌های خراسان‌شمالی ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در این بازه زمانی بیش از ۹ میلیون وسیله نقلیه از استان خارج و بیش از ۹ میلیون وسیله نقلیه وارد استان شدند که به ترتیب ۴.۷۴ درصد و ۴.۴۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی افزود: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، چمن بید به جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین تردد و گراتی به صفی آباد و بالعکس دارای کمترین تردد بوده است.

ربانی، محورهای گرمه به چمن بید و بالعکس و میامی به گرمه و بالعکس را دارای بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و ادامه داد: بیشترین سرعت متوسط تردد در محور فاروج به قوچان و بیشترین سهم تخلف سرعت غیرمجاز در محور چمن بید به گرمه و بالعکس به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه حدود ۱۷ درصد تردد ورودی خراسان‌شمالی بیشتر از ۲ روز ماندگاری در این استان داشته است، بیان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه از دیگر استان‌ها مربوط به خراسان رضوی (۳۸درصد)، گلستان ( ۱۰ درصد) و تهران (۹ درصد) بوده است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای پیام /

کد خبر: 1223334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =