انتقاد عنایتی از تغییر ساعت دیدار پیکان و سپاهان

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان از تغییر ساعت برگزاری این مسابقه انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ما می‌دانیم با چه تیم قدرتمندی بازی داریم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب کشور است، آنها در لیگ قهرمانان آسیا نماینده خوبی برای کشورمان بودند و بدشانسی باعث شد به مرحله بالاتر صعود نکنند و این چیزی از ارزش این تیم کم نمی‌کند. ما شرایط جدول را می‌دانیم. سپاهان کاملاً حرفه‌ای است و ساختار خوبی دارد. تلاش ما این است که شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. شرایط پیکان خاص است و متأسفانه امتیازهای زیادی را روی اشتباهات از دست دادیم. امیدوارم در بازی فردا شرایط به شکلی باشد که بعد از بازی از داوری تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید:

جدول هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در پایان روز اول

وی ادامه داد: شرایط سختی در جدول داریم، اما به بازیکنان‌مان امیدواریم و ظرفیت بازیکنانم را می‌دانم. ما فوتبال مالکانه بازی و موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم، اما روی خوش فوتبال به سمت‌مان نیامده است. با این حال امیدوارم فردا نتیجه بگیریم. از نظر روحی و روانی سعی کردیم بچه‌ها را در شرایط خوبی قرار دهیم. قطعاً مقابل تیمی مثل سپاهان نباید اشتباه کنیم. مطمئن باشید بازی خوبی انجام می‌دهیم.

عنایتی در واکنش به این موضوع که تغییر ساعت این دیدار باعث شد پیکان به مشکل بخورد، تصریح کرد: تغییر ساعت بازی هر کسی را غافلگیر می‌کند. من در پرواز این تغییر ساعت را متوجه شدم. این موضوع ناهماهنگی ایجاد می‌کند. نمی‌شود در یک لحظه تصمیم‌گیری کرد و هنوز دلیل این تغییر ساعت بازی را نفهمیدم، اما طبق معمول باید اطاعت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: ‌ما تمرینات زیادی داشتیم. پنج گل در سه بازی گذشته آمار بدی نیست. ما تمرینات زیادی داشتیم و موقعیت‌های فراوانی خلق می‌کنیم. شاید شرایط جدولی هم به بازیکنان ما استرس دهد، اما من به بازیکنانم اطمینان دارم تا از این شرایط خارج شویم. مشکل گلزنی در کشورمان و حتی در سطح دنیا وجود دارد. در بحث فوتبال پایه‌ متأسفانه برنامه‌ای نمی‌بینیم. اگر در بحث پایه کار نکنیم در آینده بیشتر به مشکل می‌خوریم.

وی درباره دعوت شدن پسرش به تیم ملی دانشجویان هم گفت: من همین الان از شما می‌شنوم و اطلاعی ندارم. کسانی که پسرشان فوتبالیست می‌شوند، انتقاد نسبت به آنها وجود دارد. اینکه می‌گویند فرزندهای فوتبالیست‌ها به جایی نمی‌رسند، درست نیست. این نقطه ضعف بزرگ ماست و رسانه‌ها این حرف‌ها را درست کردند. شاید استعدادهایی در بین آنها پیدا شود. پسر من در تیم امیدهای استقلال گل‌های زیادی زده بود، اما حالا اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌خواهم در رابطه با آن صحبت کنم.

عنایتی در پایان درباره سابقه حضورش در سپاهان گفت: آن تیم را با بهترین تیم تاریخ فوتبال نمی‌توانید مقایسه کنید. من سالی که در سپاهان بودم، واقعاً لذت می‌بردم. بازیکنان باکلاسی در آن دوره حضور داشتند. ما شش هفت بازیکن در تیم ملی داشتیم، آن تیم را واقعاً نمی‌توانم با هیچ تیمی مقایسه کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =