کنعانی به ریاکاری بورل واکنش نشان داد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به پیام بورل به مناسبت تبریک روز زن در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: براستی از نظر اروپا و آمریکا که مجامع بین‌المللی و حقوق بشری را گروگان سیاست‌های یکجانبه و منفعت‌طلبانه خود کرده‌اند، مصداق "جنایت علیه بشریت" چیست؟! رسوایی تاریخی برای مدعیان دروغین حقوق بشر!

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به مناسبت فرا رسیدن روز زن، در شبکه اجتماعی ایکس، پیامی درباره آمار بالای تلفات زنان و کودکان در غزه پرداخت و پیام وی، واکنش‌های بسیاری به همراه داشته.

بیشتر بخوانید:

واکنش کنعانی به انتشار گزارش هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی

در همین راستا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به پیام بورل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آقای جوزف بورل مسئول عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا جمعه شب بمناسبت روز جهانی زن با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس درباره آمار بالای تلفات زنان و کودکان غیرنظامی در جنگ غزه هشدار داد و نوشت: ۷۰ درصد تلفات را زنان یا کودکان تشکیل می‌دهند و هر ساعت ۲ مادر کشته می‌شوند!
کنعانی در ادامه توییت خود نوشت: پ. ن؛ ایشان آمار وحشتناک و بهت آوری را تصدیق کرده‌اند که البته مکشوف است و جهانیان آن را روزانه به چشم می‌بینند!

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان همچنین اعلام کرد:، اما وحشتناکتر و بهت آورتر آن است که اروپا و آمریکا و مجامع بین‌المللی هیچ قصدی برای متوقف کردن این جنایات ندارند و رژیم جانی اسرائیل تضمین یافته که دستش برای تکمیل عملیات پاکسازی قومی و نسل‌کُشی بدون هیچ محاسبه‌ای باز است!

وی ادامه داد و تصریح کرد: براستی از نظر اروپا و آمریکا که مجامع بین‌المللی و حقوق بشری را گروگان سیاست‌های یکجانبه و منفعت‌طلبانه خود کرده‌اند، مصداق "جنایت علیه بشریت" چیست؟! رسوایی تاریخی برای مدعیان دروغین حقوق بشر!

انتهای پیام/

کد خبر: 1223785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =