درخواست مهم مربی نساجی از هواداران!

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: از هواداران نساجی انتظار داریم که فردا با تمام توان کنار ما باشند و انرژی و حمایت خود را از ما دریغ نکنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین اظهار کرد: ما فردا با تیم خوب شمس‌آذر بازی داریم که جایگاه جدولی‌اش نشان‌دهنده کیفیت و تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم است.

بیشتر بخوانید:

بازیکن سابق استقلال به کادرفنی نساجی پیوست

وی افزود: خوشبختانه تمرین خوبی در ورزشگاه شهید وطنی داشتیم و انرژی خوبی از هواداران گرفتیم. انتظارمان این است که هواداران فردا هم این انرژی و نیروی مضاعف را از ما دریغ نکنند. امیدواریم فردا در پایان بازی هواداران نساجی خوشحال‌ترین افراد کشورمان باشند.

مربی نساجی درباره صدور رأی محرومیت ۲ جلسه‌ای ساکت الهامی از همراهی نساجی به دلیل حاشیه‌های دیدار با صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با کمال احترام، تواضع و تمکین در مقابل قانون و کمیته انضباطی می‌گویم که در حق آقای الهامی و نساجی اجحاف شد.

صداقت با بیان این‌که باشگاه از راه‌های قانونی پیگیر احقاق حق تیم و هواداران است، گفت: پیش از مدت قانونی ۴۸ ساعته که برای ارائه لایحه دفاعیه در نظر گرفته شده بود این حکم صادر شد.

وی افزود: از اعضای کمیته انضباطی خواهش می‌کنم که فیلم بازی با صنعت نفت را بازنگری کنند. ساکت الهامی شروع‌کننده ماجرا نبود. ما آن‌جا بودیم و آن صحنه‌ها را دیدیم. به نظرم کمی بزرگنمایی شد و اجحاف شده است.

مربی نساجی اظهار کرد: ما در تیم نساجی کلی عقب‌افتادگی داریم و باید این عقب‌ماندگی را با کمک همه اجزای باشگاه جبران کنیم. در شرایطی که تیم ما دارد حتی یک کارت زرد هم به تیم ما ضربه می‌زند. این روزها به اندازه کافی شکننده هستیم. توقع داریم عدالت رعایت شود.

صداقت خاطرنشان کرد:ما بیشتر از همه تیم‌ها احتیاج داریم که اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد و به ویژه در مسائل داوری دقت بیشتری شود. یک تصمیم اشتباه که در هیچ کدامش هم عمدی در کار نیست می‌تواند به تیم‌های پایین جدول آسیب زیادی بزند. خواهش می‌کنم دقت بیشتری شود تا ما هم با تمرکز بیشتری بتوانیم برنامه‌ها را در تیم اجرا کنیم و خواسته‌های هواداران برآورده شود.

تیم‌های نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین فردا –چهارشنبه ۲۳ اسفند- در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند.

شمس‌آذر با ۲۵ امتیاز از ۱۹ مسابقه در رتبه هشتم جدول قرار دارد و نساجی مازندران با ۱۲ امتیاز از همین تعداد مسابقه قعرنشین جدول رده‌بندی است.

دیدار نساجی و شمس‌آذر را علی بای داوری می‌کند و علیرضا ایلدروم، هادی طوسی و کیوان علی‌محمدی کمک‌های او در قضاوت این مسابقه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =