احساس امنیت در کرمانشاه ارتقاء یافته است

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم بیش از هرچیز دیگری به امنیت نیاز دارند، گفت: خوشبختانه امروز با مجموعه اقدامات صورت گرفته شاهد ارتقاء امنیت در این کلانشهر و احساس آن از سوی شهروندان هستیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، اظهار داشت: ۵۷ درصد جمعیت کل و ۸۲ درصد جمعیت شهری در کرمانشاه مستقر هستند و همین موضوع باعث شده تا آمار جرائم در مرکز استان بیشتر از دیگر نقاط باشد.

فرماندار ‌کرمانشاه تصریح کرد: با این حال طی یکی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای کنترل جرائم شهر کرمانشاه صورت گرفته و امروز خوشبختانه می‌توانیم ادعا کنیم امنیت فعلی در مرکز استان قابل قبول است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق مردم امنیت است و بیش از هر چیز دیگری به این مقوله مهم نیاز دارند، گفت: خوشبختانه امروز با مجموعه اقدامات صورت گرفته خصوصا از سوی پلیس شاهد ارتقاء امنیت در کرمانشاه و احساس ملموس آن از سوی شهروندان هستیم‌.

فرماندار کرمانشاه امنیت را زیربنای توسعه در همه بخش ها دانست و گفت: همه واقف هستند اگر امنیت نباشد توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... نیز اتفاق نمی‌افتد.

وی همچنین در ادامه ضمن قدردانی از زحمات فرمانده و مجموعه کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، گفت: با درایت سردار حاجیان و اجرای طرح‌های نوآورانه، امنیت در حال ارتقاء است و ان‌شاءالله این امنیت زمینه ساز توسعه هرچه بیشتر استان در همه بخش ها خواهد شد.

آمویی در پایان با قدردانی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی سرهنگ دلیری و حضور میدانی در همه مناسبت‌ها، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: سرهنگ یاری هم از مدیران توانمند انتظامی است و امیدوارم بتواند امنیت فعلی را گسترش دهد.

تمام تلاش همکاران انتظامی برقراری امنیت و آرامش بود

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده سابق انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: امروز مهمترین نیاز مردم امنیت و برخورداری از آرامش است و تلاش کردیم این نعمت گرانقدر را به مردم شریف کرمانشاه هدیه کنیم.

دلیری افزود: کاهش ۱۱ درصدی جرائم خشن، رشد ۳۰ درصدی کشفیات این گونه جرائم، کاهش ۲ درصدی سرقت در مرکز استان، دستگیری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ خُرده فروش مواد مخدر و رشد ۱۲ درصدی کشفیات سلاح و مهمات از جمله اقداماتی بود که با تلاش همکاران پرتلاشم در مجموعه انتظامی شهرستان و در راستای برقراری امنیت و آرامش صورت گرفت.

وی همچنین از انجام ۱۲۹ هزار عملیات فوریتی و اجرای حدود هزار و ۹۰۰ طرح مقابله ای و پیشگیرانه خبر داد و گفت: رشد ۳۹ درصدی دستگیری عاملان تیراندازی از دیگر اقدامات انجام گرفته بوده است.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان کرمانشاه ارائه بیش از ۹ هزار و ۳۵۰ خدمت مشاوره ای به اقشار مختلف مردم و به صلح و سازش رساندن بسیاری از پرونده‌ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته خود در زمان تصدی این پست عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از حمایت های سردار حاجیان فرمانده و دیگر مسئولان انتظامی استان، گفت: در این سال ها دستگاه قضائی و نیروهای سپاه و بسیج همکاری و همراهی بسیار خوبی با کارکنان انتظامی شهرستان داشتند که لازم است از آن ها تشکر کنم.

سرهنگ دلیری در پایان و با بیان اینکه بخش اعظمی از اقدامات انجام شده حاصل تلاش و مجاهدت های کارکنان انتظامی شهرستان کرمانشاه بوده است، ضمن قدردانی از آن ها و طلب حلالیت، برای سرهنگ یاری فرمانده جدید انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز آرزوی موفقیت کرد.

مبارزه با برهم زنندگان نظام عمومی در اولویت است

سرهنگ محمدرضا یاری فرمانده جدید انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم از حسن اعتماد سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان در سپردن مسئولیت جدید به وی قدردانی و ابراز امیدواری کرد بتواند اقدامات خوبی را در راستای توسعه امنیت و خدمت رسانی به مردم صورت دهد.

یاری تصریح کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، مقابله با افراد سارق و مالخر و مبارزه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با اولویت اراذل و اوباش شناسنامه دار در کنار ارتقاء امنیت تفرجگاه ها و اماکن عمومی را به صورت ویژه در دستور کار خواهم داشت.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای سرهنگ دلیری در مسئولیت جدید، گفت: لازم است از از تلاش ها و زحمات همکاران خود در مجموعه معاونت اجتماعی که ۲۷ ماه در کنار آن ها حضور داشتم نیز به صورت ویژه قدردانی کنم.

شایان ذکر است سرهنگ "علیرضا دلیری" به عنوان جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شده و همچنین سرهنگ "محمدرضا یاری" تا پیش از این مسئولیت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه را برعهده داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =