خطری که متقاضیان پژو پارس را تهدید می‌کند

ایران خودرو قصد دارد تا بهار ۱۴۰۳ همچنان پژو پارس را در خطوط تولید خود نگه دارد، اما ادامه تولید این محصول می تواند برای خریداران تبعاتی به دنبال داشته باشد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تولید پژو پارس در حالی در بهار سال آینده همچنان در دستورکار ایران خودرویی ها قرار دارد که به نظر می رسد این خودروساز بعید است پژو پارس را با قیمت های پیشین برای متقاضیان فاکتور کند.

بیشتر بخوانید:

تولید پژو پارس متوقف شد

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص با انتشار اطلاعیه از تداوم تولید پژو پارس در بهار سال آینده خبر داد.

آن طور که آبی های جاده مخصوص خبر دادند با توجه به مساعدت هایی که صورت گرفته این امکان برای پژو پارس مهیا شده تا همچنان در خط تولید این خودروساز حضور داشته باشد.

ایران خودرویی ها برای تولید پژو پارس در سه ماهه بهار ۱۴۰۳ سفارش گذاری های خود را برای دریافت قطعات نیز نهایی کرده اند.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ایران خودرو این خودرو نسبت به واگذار پژو پارس های تولید شده در بهار آینده با توجه به اولویت های ثبت نام کنندگان اقدام می کند.

اطلاعات ثبت نام کنندگان برای این خودرو محبوب نشان می دهد ایران خودرو تا زمستان ۱۴۰۳ برای تحویل دادن پژو پارس به متقاضیان نوبت داده است اما بعید است که تا آن زمان این خودروی پُرطرفدار را در خطوط تولید خود نگه دارد.

پیش بینی می شود آبی های جاده مخصوص در پایان بهار ۱۴۰۳ نسبت به توقف تولید پژو پارس و فرستادن این خودرو به موزه اقدام کنند.

حال این سوال پیش می آید که ایران خودرویی ها با چه شرایطی پژو پارس را به متقاضیانی که موعد تحویل آنها در زمستان و بهار ۱۴۰۳ است واگذار می کند؟

به نظر می رسد آبی های جاده مخصوص با فشار متقاضیان حاضر به ادامه تولید پژو پارس شدند اما بعید است ایران خودرو زیر بار فاکتور کردن این خودروی محبوب خود با قیمت های پیشین برود، بنابراین متقاضیانی که امکان تحویل گرفتن پژو پارس در سال آینده را پیدا می کنند چندان خوشحال نشوند زیرا باید خودروی موردن ظر خود را با قیمت های جدید تحویل بگیرند.

منبع: اقتصادنیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1224824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =