زمان ممنوعیت تردد در محور چالوس مشخص شد

رئیس پلیس راه راهور فراجا از ادامه ممنوعیت تردد در محور چالوس تا اول فروردین خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: همانطور که برای محورهای شمالی محدودیت‌هایی را پیش بینی و اعلام کرده بودیم این محدودیت از روز گذشته در محور چالوس اعمال شد و محدودیت تا اول فروردین ادامه دارد. به این ترتیب که رأس ساعت ۹ صبح از مرزن آباد به سمت تهران تردد کلیه خودروها ممنوع است و از ساعت ۱۱ از پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس مسیر یک طرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / کندوان یک‌طرفه شد

رییس پلیس راهور گفت که سعی داریم تا به‌زودی یک ابر پروژه‌ای با عنوان «طراحی مدل حکمرانی راه» را آغاز کنیم، این مدل مبتنی بر معماری آینده فراجا است.

وی گفت: با توجه به افتتاح قطعه دو آزاد راه تهران شمال محدودیت‌هایی برای مردم منطقه نداریم مردمی که می‌خواهند به گچسر یا شهرستانک بروند می‌توانند تا پل زنگوله بروند ولی به سمت چالوس محدودیت دارند.

سردار مؤمنی بیان کرد: برای فردا ۵ استان هشدار قرمز گرفته‌اند از هموطنان می‌خواهیم که در این محورها تردد نداشته باشند برای برخی از استان‌ها هشدار نارنجی اعلام شده است از هموطنان می‌خواهیم که در این استان‌ها هم تردد نداشته باشند یا تجهیزات مناسب به همراه بیاورند چون ممکن است با برف و کولاک مواجه شوند و اگر این تجهیزات را نداشته باشند همکارانم از تردد آنها جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =