خودکشی عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه + جزئیات

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه، ۲۴ اسفند، به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای خودکشی ستاره نامدار جهان فوتبال


وی ادامه داد: پس از حضور ماموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی، با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده است.

کرمی تصریح کرد: در این حادثه، همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز شد و کاراگاهان توانستند با کارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را مورد محاصره قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود توسط پلیس، با اسلحه‌ای که در اختیار داشت اقدام به خودکشی کرد و جانش را از دست داد.

کرمی در پایان از انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =