آمریکا و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در جنایت وحشتناک بیمارستان شفا شریک هستند

قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: رژیم صهیونیستی با جنایت خود در بیمارستان شفا و تجاوز به زنان بی پناه ماهیت خود را برای همه جهانیان آشکار ساخت. آمریکا و کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی هم در جنایات بیمارستان شفا شریک هستند.

حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد و دبیر تشکل مکتب حاج قاسم دانشگاه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز گفت: جنایت‌های امروز اسرائیل ماهیت پلید این رژیم شیطانی را بیش از پیش برای جوامع بین‌المللی نمایان می‌سازد و همه آن‌ها در این جنایات شریک هستند.

وی افزود: یک روز تجاوز به خاک یک سرزمین، یک روز بمباران بیمارستان و کشته و زخمی شدن صدها انسان بی‌گناه و امروز تجاوز به نوامیس و زنان، گوشه‌ای از جنایت‌هایی است که این رژیم سفاک انجام داده و جوامع اروپایی که خود را پرچمدار صلح و امنیت می‌دانند، در سکوت خبری به سر می‌برند و هیچگونه محکومیتی نسبت به این حادثه تلخ اظهار نمی‌کنند.

عبدالحسینی عنوان کرد: خطاب به جوامع عربی تأکید می‌کنیم، آیا تجاوز به نوامیس عرب، آن هم در ماه مبارک رمضان، ماهیت پلید اسرائیل را برای شما مشخص نکرده که در سکوت به سر می‌برید؟

قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در پایان خاطرنشان‌کرد: این اتحادیه دانشجویی ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ و دردناک و در راستای دفاع از مظلوم، همواره تلاش می‌نماید تا با تبیین اتفاقات منطقه، نقش اساسی در فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین داشته باشد و تا ظلم هست، جلوی ظالمان بایستد.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =