قرارگاه جهادی دانشجویی «شهید آرمان علی‌وردی» فعالیت خود رو در غلامان خراسان‌شمالی آغاز کرد

پوریا سرداریان، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی از آغاز فعالیت قرارگاه جهادی دانشجویی «شهید آرمان علی‌وردی» در منطقه غلامان خراسان‌شمالی خبر داد.

پوریا سرداریان، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی درباره فعالیت جهادی دانشجویان در مناطق محروم خبر داد و اظهار کرد: قرارگاه جهادی دانشجویی «شهید آرمان علی‌وردی» از تاریخ ۶ تا ۱۶ فروردین‌ماه در منطقه غلامان شهرستان راز و جرگلان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: ۶۰ جهادگر آقا و ۱۵ جهادگر از بانوان برای ارائه خدمت در این محل مستقر شده‌اند و تعدادی جهادگر نیز به‌صورت موقت برای خدمت‌رسانی به این منطقه رفت‌وآمد می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی به حوزه‌های خدمت‌رسانی جهادگران اشاره کرد و افزود: در بخش عمرانی، ساخت مسکن نیازمندان با مشارکت کمیته امداد استان با دیوارچینی و مراحل اولیه ساخت دو پروژه سه واحدی در دست انجام است.

سرداریان ادامه داد: در حوزه سلامت در بخش‌های دندان‌پزشکی، متخصص‌های مورد نیاز مرکز بهداشت منطقه غلامان مثل اطفال، داخلی و زنان ارائه خدمت می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و تربیتی نیز کار با کودک، رفع اشکال درسی و مسائل تربیتی توسط بانوان جهادگر ارائه می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: برای خود جهادگران نیز برنامه‌های فرهنگی و تربیتی فراخور این کار در نظر گرفته شده است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1225542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =