رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مجمع خیرین حرم ساز با آیت الله مظفری دیدار کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ حاج مهدی طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین حرم ساز استان قزوین با آیت الله حسین مظفری نماینده خبرگان رهبری استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ حاج مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین حرم‌ساز استان قزوین و هیات همراه، با آیت الله حسین مظفری نماینده خبرگان رهبری استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حاج مهدی طاهرخانی ضمن تبریک انتخاب ایشان توسط مردم به عنوان نماینده خبرگان رهبری استان قزوین، گزارشی از فعالیت‌ها در خصوص توسعه اعتاب مقدسه و پروژه صحن و شبستان حضرت زینب‌(س) در کربلای معلی که به مرحله نازک کاری و کاشی کاری رسیده و همچنین روند شروع و تکمیل ساخت ۲۲۰۰ متر صحن طفلان مسلم و تشکیل مجمع خیرین حرم ساز و الویت جذب نذورات برای کاشی کاری صحن حضرت زینب(س) ارائه کردند.

در ادامه این دیدار آیت الله مظفری، نماینده خبرگان رهبری استان قزوین ضمن تشکر و قدرانی از اقدامات و فعالیت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار داشت: کار عتبات یک کار جهادی است و ایمان به خدا، پایه ورود به این عرصه‌ها است. توفیق و خادمی در عتبات عالیات در حقیقت هدیه ویژه خداوند است و خادمی اهل بیت به افراد خاص می رسد. بنده حقیر هم به سهم خود اگر بتوانم کمک کنم مایه سعادت دنیا و آخرت خواهد بود.

در پایان این دیدار رئیس ستاد عتبات عالیات تربت مطهر حرم امام حسین (ع) را به آیت الله مظفری نماینده خبرگان رهبری استان قزوین اهدا کردند.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1226007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =