راهپیمایی روز قدس موجب تقویت جبهه مقاومت است

امام جمعه یزد گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب خوشحالی و همچنین تقویت جبهه مقاومت و مردم فلسطین در مقابل رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت روز قدس از مردم دارالعباده یزد برای حضور حماسی در این راهپیمایی تشکر کرد و گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب خوشحالی و همچنین تقویت جبهه مقاومت و مردم فلسطین در مقابل رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی است و نشان می‌دهد این حرکت سیاسی، اجتماعی و... رضایت خدا و بنده خدا را به دنبال دارد و موجب یاری دین خدا و حفظ امنیت جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به شهادت سرداران سپاه قدس در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و جانفشانی‌های آن‌ها در منطقه ادامه داد: این شهدا پاداش بزرگ خود را گرفتند و در روز شهادت امام علی(ع) به دست اشقیا به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین با اشاره به شهادت سه تن از پاسداران سپاه الغدیر در حادثه تروریستی راسک گفت: با وجود حملات تروریست‌ها در این منطقه، نیروهای ما مقاومت کردند و تعداد زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و جمعی از پاسداران سپاه الغدیر نیز زخمی و شهید شدند که امروز این سه شهید بر دست مردمان دارالعباده یزد تشییع شدند.

وی با اشاره به نزدیک‌شدن به ایام پایانی ماه رمضان افزود: بنا به حدیث ائمه اطهار آنهایی که در این شب‌های قدر توبه واقعی داشتند همه گناهانشان آمرزیده است و از این پس تقدیرات سال آینده خود را رقم می‌زنیم البته با دعاهایی که داشتیم سرنوشت ما مقدر شده است اما غیرقابل تغییر نیست بنابراین باید مواظبت کنیم که پس از ماه رمضان مسیر خود را با تقوا و با یاد خدا در پیش گیریم.

ناصری با بیان اینکه اکنون در بهار طبیعت قرار گرفته‌ایم، افزود: همانگونه که تحول و دگرگونی در طبیعت رخ داده است، ما نیز باید متحول شویم، ثمره‌دهی دشته باشیم، معلمان ما باید در تربیت اسلامی دانش‌آموزان توجه ویژه داشته باشند، کاسب‌کاران حلال و حرام را مواظبت کنند و کم‌فروشی و گران‌فروشی نداشته باشند و در مسیر رضایت خدا کار کنند، باید اراده خود را در ماه رمضان قوی کرده باشیم و در مقابل وسوسه‌های شیطان بایستیم.

وی با اشاره به لزوم تلاش برای تحقق شعار سال گفت: باید مدیران، مسئولان، فعالان اقتصادی، صنعتگران و... جهش تولید را جدی بگیرند و از نیروهای مردمی برای تحقق جهش تولیدی استفاده کنیم، باید خودمان تولیدکننده و در زمینه‌های مختلف خودکفا باشیم و در این راستا از ایده، فکر، استعدادهای نهفته مردم استفاده کنیم و موارد ضروری مانند تولید خوراک دام و تقویت دانش‌بنیان‌ها را جدی بگیریم.

امام جمعه یزد اضافه کرد: سرمایه‌گذاران نیز باید برای عمران و آبادانی و همچنین مسائل مهم و کلیدی چون راه آهن، آب، اقدامات فرهنگی اعتقادی، تربیت اسلامی فرزندان در مدارس و کودکستان‌ها و... سرمایه‌گذاری کنند و برای رفع مشکلات مردم و خودکفایی در امور مختلف قدم بردارند.

خبرنگار: علیرضا شفیعی
انتهای خبر/

کد خبر: 1226063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =