بیش از ١۶٠ هزار مسافر نوروزی در خراسان شمالی اقامت داشتند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری خراسان‌شمالی از اقامت بیش از ١۶٠ هزار مسافر نوروزی در خراسان شمالی خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری خراسان‌شمالی در خصوص آخرین آمار تجمیعی گردشگران نوروزی اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی یعنی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز گذشته ۲۰ فروردین‌، تعداد ۱۶۷ هزار و ۳۲ نفر شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری استان به ثبت رسید.

وی گفت: از این تعداد ۹۶ هزار و ۶۷۰ نفر معادل ۵۷ درصد در اقامتگاه‌های رسمی استان شامل هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری بین‌راهی اقامت داشتند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان خراسان‌شمالی افزود: در این بازه زمانی همچنین تعداد ۲ هزار و ۵۰۵ نفر در هتل، ۳۶۷۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲۴۶۷ نفر در مهمان‌پذیرها، ۳۴۸ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، ۳۰۶ نفر در متل‌ها، ۲۶۴۲ نفر در خانه مسافرها، ۳۴ هزار و ۹۴۳ نفر در مناطق نمونه گردشگری و اردوگاه‌ها، ۳۳ هزار ۳۶۷ نفر در مجتمع‌های خدمات بین‌راهی و ۹۱۹۶ نفر در پارک‌های طبیعت‌گردی استان اسکان داشتند.

وی بیان داشت: در ۲۵ روز اخیر ۶۶ هزار و ۷۲ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی سطح استان را برای اقامت انتخاب کردند و ۴۲۹۰ نفر نیز در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان داده شدند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1226813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =