اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را با حساسیت پیگیری می‌کنیم و مصوبه اجرا نشده را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدعلی شاه‌حسینی در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جدید اظهار کرد: در سال گذشته مشکل 373 واحد صنعتی و تولیدی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح شده که با اتمام این طرح پایداری اشتغال بیش از 3 هزار و پانصد شغل در این واحدها به کار خود ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: عمده‌ترین مشکل واحدهای تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل استان در یک سال گذشته در خصوص امهال تسهیلات بانکی، پرداخت مالیات، درخواست بخشودگی جرائم مالیاتی و همچنین مشکلات زیرساختی در حوزه تأمین آب، برق و گاز بوده که با همکاری و پیگیری دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات آنان برطرف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای تسهیل فعالیت‌های تولیدی پای‌کار باشند ادامه داد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است و برای هر یک از این مصوبات باید برنامه زمان‌بندی داشته باشیم و بر اساس همین برنامه اجرایی شوند.

شاه‌حسینی با بیان اینکه جلسات جهت رفع موانع تولید به‌صورت مستمر برگزار خواهد گرفت، بیان کرد: این مهم در راستای حفظ وضعیت موجود واحدهای فعال، همچنین افزایش ظرفیت واحدهای زیر ظرفیت و بازگشت واحدهایی که امکان احیا به چرخه فعالیت را دارند، انجام می‌شود.

وی افزود: استان یزد در سالی که گذشت با رشد 8 درصدی اقتصادی روبرو بوده که برای افزایش این درصد باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا تحول خوبی در اقتصاد استان شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد رویکرد دولت را حمایت از تولید و رفع موانع تولیدکنندگان دانست و اضافه کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران نقش مهمی در رفع مشکلات این حوزه دارد و با همه توان و ظرفیت برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌شود.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1227265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =