حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: گاهی حمله دشمن به ساختمان است، گاهی به فرهنگ و اغلب، حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در همایش گرامیداشت روز ارتش که در محل تالار صدف بجنورد برگزار شد، از رزمندگان اسلام برای تنبیه شایسته رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند در حالی که قریب به ۱۰ کشور از جمله امریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران را شاد کردند.

وی اظهار کرد: در زمان پهلوی اگر کل ایران نیز اشغال می‌شد، شاه مملکت حتی به آن اعتراض هم نمی‌کرد؛ اما امروز کنسولگری ما را در کشور دیگر مورد هدف قرار دادند و در مقابل نیز ما پاسخ آن‌ها را با بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا و عملیات موشکی دادیم.

وی به وجود حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر اشاره کرد و گفت: یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی گرامی است ؛شهید ایرج رستمی، شهید صفا٬ شهید مهنانی، شهید قرنی، شهید کشوری و شهید ستاری، شهید شیرودی، شهید بابایی، شهید خلعتبری، شهید کلاهدوز از افتخارات ارتش و ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به زندگی برخی از شهدای ارتش بیان کرد: زندگی شهدای ارتش مملو از درس است.

امام جمعه بجنورد از اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح شهر قدردانی کرد و از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی خواست تا از طرح «نور» پشتیبانی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: گاهی حمله دشمن به یک ساختمان است، اما در بسیاری از مواقع دشمن به فرهنگ و اغلب به اعتقادات حمله می‌کند که این حمله بسیار پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است. بنابراین باید کار ایجابی به کار عملی پیوند بخورد و رسانه‌ها، پیوست‌های رسانه‌ای مورد نیاز برای رعایت عفاف و حجاب در جامعه را تدوین و اجرا کنند.

خبرنگار : علی کاوه

انتهای خبر /

کد خبر: 1227568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =