نماینده ریاست دانشگاه در هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان منصوب شد

طی حکمی، فرزاد محمدی بعنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان منصوب شد

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری ایسکانیوز از آبادان: طی جلسه‌ای با حضور دوستی مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ،افروس ریاست دانشگاه آزاد خوزستان،حمزوی نماینده ریاست عالیه دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد خوزستان و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد آبادان، جلسه معارفه فرزاد محمدی بعنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی آبادان برگزار شد.

دوستی ضمن تشکر از حضور اعضا هیئت رئیسه در این جلسه اظهار کرد: خوزستان جزو چند استان خوب و کارآمد ما در سطح کشور می‌باشد که این مهم با تلاش‌ها و درایت‌های ریاست و مجموعه مدیریتی استان بدست آمده است.

وی افزود: با زحماتی که در این سال‌ها توسط دکتر حمزوی نماینده ریاست دانشگاه در هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد خوزستان کشیده شده، الحمدالله وضعیت تشکل‌ها در این استان بسیار خوب و قابل قبول است، اما جای کار بیشتری دارد؛ چرا که استان خوزستان با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌هایی که دارد می‌تواند بیش از این‌ها عمل کند.

مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاداسلامی با تاکید بر اهمیت و جایگاه تشکل‌ها تصریح کرد: استناد ما رفتار و منش مقام معظم رهبری در برخورد با تشکل‌ها می‌باشد که در حساس‌ترین برهه‌ها همچون کرونا جلسه با دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی را لغو نکردند و این رفتار گواه بر جایگاه والای جریان دانشجویی در سطح کشور و در بین مسئولان می‌باشد.

وی ادامه داد: از این توان و ظرفیتی که در درون تشکل‌ها وجود دارد باید در جهت پیشرفت و آبادانی همه‌جانبه کشور استفاده کرد.

دوستی در پایان عنوان کرد: متاسفانه به دلایلی در برخی دولت‌ها آنچنان که باید به ظرفیت تشکل‌های دانشجویی اهمیت داده نشد، شاید هم بخاطر این باشد که ماهیت جریان تشکلی گاهی اوقات بر خلاف سیاست‌گذاری دولت‌ها و در جهت نقد آن‌ها صحبت می‌کند، که مطمئنا این صحبت‌ها و گاها بیانیه‌ها در جهت پیشرفت و آگاهی بخشی به همان دولت‌ها می‌باشد، لذا نباید از این جریان دلسوز غافل ماند.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =