افزایش محورهای رقابت دانشجویان در کرسی‌های آزاد اندیشی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: سال قبل کرسی‌های آزاداندیشی در ۴ محور برگزار شد؛ اما امسال دو محور سلامت و هنر و معماری نیز اضافه شده و به ۶ محور ارتقا یافته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسن غنیمتی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در حاشیه برگزاری رویداد سراسری کرسی های آزاد اندیشی به میزبانی واحد تهران غرب اظهار کرد: در هر محور ۱۰ گزاره به شرکت کنندگانی که در مرحله استانی برنده شده اند، ارائه می شود که می‌توانند ۵ اولویت را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

کرسی‌های آزاداندیشی سطح تفکر دانشجویان را افزایش می‌دهد

وی افزود: این گزاره ها نیز در مورد مسائل مهم مرتبط با آن محور است که به طور مثال در حوزه اقتصادی آیا تحریم ها مانع توسعه است یا خیر؟ و در حوزه هنر و معماری آیا شیوه های طراحی شهری ما با اصول مذهبی و سنتی ما سازگار است یا خیر و یا در حوزه اجتماعی آیا فیلترینگ برای جامعه مناسب است یا خیر و ... . بنابراین در محورهای مختلف شش گانه موضوعاتی که مسئله روز جامعه است و می‌تواند بین دانشجویان مورد مباحثه قرار بگیرد ارائه شده و آنها از بین ۱۰ گزاره از هر محور، ۵ اولویت را برای رقابت خودشان انتخاب کرده اند.

غنیمتی با اشاره به اقدامات موثر واحد تهران غرب در میزبانی این دوره از رقابت ها گفت: کار ثبت نام، تعریف سامانه ها، فیلتر کردن تیم ها و رفع ایرادها از آذرماه در استان ها آغاز شده که هر استان مرکزیت و مسئولیت برگزاری آن را بر عهده داشته؛ به غیر از استان تهران که شامل ۵ ناحیه بوده است. واحد تهران غرب در ناحیه ۴ حضور داشته که شامل دانشگاه های دولتی و آزادی که در این محدوده قرار داشتند، هست و برای رقابت به این واحد دانشگاهی آمدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =