واکنش ژاوی به عصبانیت لواندوفسکی چه بود؟

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رئال سوسیداد ابراز رضایت کرد و به عصبانیت لواندوفسکی بعد از تعویض واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در آخرین بازی هفته سی و پنجم رقابت‌های لالیگا بارسلونا در نوکمپ از رئال سوسیداد پذیرایی کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا فلیکس از بارسلونا خواهد رفت

آبی اناری‌ها از توقف ژیرونا نهایت استفاده را بردند و موفق شدند که در دیدار برابر سوسیداد با دو گل به پیروزی برسند تا به رده دوم جدول رده‌بندی برگردند.

به نوشته مارکا، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همیشه بازی کردن برابر رئال سوسیداد سخت است. آنها همواره بازی را برای ما سخت می‌کنند و این به خاطر جنگندگی بالا و نظم تیمی است که دارند. انتظار نداشتم که سوسیداد با ۵ بازیکن دفاع کند. آنها بسیار خوب بودند. این پیروزی برای ما مهم بود چرا که باعث شد تا به رده دوم جدول رده بندی برگردیم.

او ادامه داد: در کل باید بگویم که از عملکرد تیم راضی هستم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

ژاوی در این بازی تصمیم گرفت که لواندوفسکی را در دقیقه ۷۶ تعویض کند که این تصمیم او باعث ناراحتی و عصبانیت ستاره لهستانی شد. سرمربی بارسلونا در واکنش به این موضوع گفت: به خاطر دلایل تاکتیکی لواندوفسکی را تعویض کردم. ما نیاز به فعالیت بیشتری در میدان داشتیم. به نظرم لواندوفسکی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تاثیر گذار ظاهر شد. می‌توانم عصبانیت او را درک کنم چرا که خود من هم از تعویض شدن ناراحت می‌شدم اما من یک مربی هستم و باید به مصلحت تیم فکر کنم.

برای آبی اناری‌ها لامین یامال و رافینیا از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

بارسا با پیروزی در این بازی ۷۶ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا به رده دوم برگشت.

رئال مادرید با ۹۰ امتیاز قهرمانی خود را در لالیگا قطعی کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام /

کد خبر: 1230615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =