آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناختند

جمعی از دانشجویان و فعالین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز: این دیدار که با حضور و استقبال پرشور دانشجویان رقم خورد، ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه تعدادی از فعالین دانشجویی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به بیان سوالات، دغدغه‌ها، نقطه نظرات و پرسش‌های خود پرداختند و نماینده ولی فقیه سوالات را پاسخ داد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک میلاد امام رضا(ع) و تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان، عنوان کرد: باور و درک این مساله بسیار سخت و دشوار است که آقای رئیسی، رئیس جمهور پرکار و کم ادعا از بین ما رفته است و دیگر در بین مردم عزیز ایران اسلامی حضور ندارد.

امام جمعه اهواز گفت: براساس روایتی از امام موسی بن جعفر(ع) خداوند متعال برای انسان دو حجت قرار داده است، حجت ظاهری که انبیاء، رُسُل و أهل بیت(علیهم السلام) هستند و حجت باطنی نیز عقل است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: کارکرد دین در بُرهِه زمانی که عصر شکوفایی علم و تکنولوژی است، چه چیزی است؟ آیا می‌توان مُنکِر رابطه علم و دین شد؟

قدرت انسان بسیار بالا است و در بازه زمانی کنونی آنچه تولید قدرت انجام می‌دهد علم است.

وی با اشاره به اینکه کنترل کننده غریزه و قدرت در انسان‌ "عقل" و ناظر بر او نیز "دین" است، افزود: وقتی علم و قدرت انسان رشد می‌کند و تبدیل به سلاح و موشک می‌شود، آیا با در اختیار گرفتن این قدرت کنترل کننده‌ای وجود ندارد؟ در مسأله غزه می‌بینیم چون کنترل کننده‌ی قدرت وجود ندارد شاهد جنایت بزرگی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دچار تبلیغات سوء دشمن نشویم که می‌گوید؛ با پیشرفت و گسترش علم نیازی به دین نداریم، گفت: کدام دین و مکتبی به اندازه اسلام به مسأله علم اهمیت و بها داده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به نگاه و حضور متعدد شهید آیت الله رئیسی در استان خوزستان، اظهار کرد: ایشان پرکار بودند و شب و روز نمی‌شناختند و خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود و با همه مسائل و مشکلات، حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در سفرهای استان خوزستان می‌گفت که حتما بازدید از محله های‌محروم را قرار بدهید، گفت: خواب بسیار کمی داشت و شب و روز خود را وقف خدمت به مردم کرده بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در عرصه مدیریت، اخلاق مدیریتی بسیار مهم است و بازگشت اخلاق در مدیریت از کارهای شهید آیت الله رئیسی است. اخلاص ایشان سبب شد که مردم از اقدامات او قدردانی و تاکنون به خوبی بزرگ داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: کدام کاندیدای ریاست جمهوری را دیدید که از رقبای خود برای حل مشکلات راهکار بخواهد و از همه ظرفیت‌های نخبگانی و دانشگاه‌ها استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفتند: مدیریت و ساده زیستی از نمونه‌های عینی ویژگی شهید آیت الله رئیسی است که می‌تواند سر لوحه کاری مدیران شود.

خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1231590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =