بدرقه باشکوه شهید خدمت/ سردار موسوی در آغوش مردم ری

مراسم تشییع سردار شهید «مهدی موسوی» با حضور گسترده مردم و مسوولان در ری آغاز و پس از آن پیکر پاک شهید به آستان مطهر حضرت عبدالعظیم منتقل و بعد از اقامه نمازجمعه به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیور؛ مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سید مهدی موسوی فرزند قهرمان ری با حضور پرشور مردم شهیدپرور و قدرشناس قبله تهران و محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان در محله دولت آباد شهرری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید؛

چه کسانی همراه رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند؟ + سوابق

محسن منصوری در حاشیه تشییع پیکر شهید موسوی در شهرری در جمع خبرنگاران، شهادت آیت الله رئیسی را فقدانی سنگین دانست و اظهار کرد: مسیر خدمت به مردم با قدرت تداوم خواهد داشت.

منصوری با بیان اینکه کار کشور را نخواهیم کرد گفت: خدمت رسانی ادامه دارد.

معاون اجرایی ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور گسترده و باشکوه مردم نشان از این دارد که مردم پای نظام ایستاده اند، افزود: مسؤولان برای خدمت رسانی تلاش بیشتری داشته باشند.

مردم شهر ری از ساعت‌های پیش از آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار سید مهدی موسوی در محل تعیین شده حضور داشتند تا بار دیگر نشان دهند ملت ایران خادمان واقعی خود را می‌شناسند و قدردان زحمات آنها هستند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم تشییع تا محل فلکه اول دولت آباد ادامه داشته و پس از آن پیکر پاک شهید به آستان مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام منتقل و پس از اقامه نمازجمعه با حضور زائرین و مجاوران در شبستان امام خمینی «ره» آستان مطهر به آغوش خاک سپرده خواهد شد.

وی عنوان کرد: حضور مردم رسیدن نظام به قله را تسریع می‌کند و و طبق تأکیدات شهید رئیسی برای خدمت‌رسانی به مردم ثانیه‌ای را از دست نخواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =