مراسم یادبود شهدای خدمت؛ تجدید عهد با رئیس جمهور شهید است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی درمراسم یادبود شهدای خدمت که در مزار شهید گمنام اداره کل با حضور سوگواران برگزار شد، این مراسم را تجدید عهد و پیمان با رئیس جمهور شهید عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه امروز نه تنها ایران بلکه کشورهای جهان، در اندوه و حزن این اتفاق هستند، گفت: امروز یک چهارم جهان عزای عمومی اعلام کردند؛ حتی کشورهایی که انتظار نمی‌رفت، اما فضای جاری جهان و خواسته ملت‌ها آن‌ها را همراه کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه شهید خدمت مزد یک عمر مجاهدتش را از مولایش گرفت، تصریح کرد: به تدریج با عظمت روحی و شخصیت معنویاش آشنا خواهیم‌شد؛ فردی که از کودکی با عزت و کفایت نفس بزرگ‌شد و تا پایان عمر پر برکتش بر همین مدار زندگی‌کرد.

تقی صادقی با توجه خدمات ارزنده این مرد بزرگ، حضور مردمی که امروز به پاسداشت خدمات ارزنده آیت ا... رئیسی آمدند را بیانگر اثبات مظلومیت رئیس جمهور شهید برشمرد؛ کسی که جز به خدمت نیاندیشید و در برابر همه هجمه‌ها لب به سخن نگشود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم یادبود شهدای خدمت، درحقیقت ادای دین و احترام و تجدید عهد و پیمان با این شهید خدمت است تا نشان دهیم این مسیر و راه را تا پای جان ادامه خواهیم داد.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1231775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =