اکبریان: احتمال امتیاز دادن پرسپولیس زیاد است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: احتمال امتیاز دادن پرسپولیس در این ۲ بازی زیاد است و استقلال نباید ناامید شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی اکبریان، درمورد شرایط استقلال پس از تساوی مقابل نساجی و از دست رفتن صدرنشینی، اظهار کرد: استقلال تا اینجای کار خیلی خوب جنگید تا صدر را از دست ندهد ولی متاسفانه این یک بازی اتفاقات غیرقابل پیش بینی افتاد و حالمان گرفته شد!

بیشتر بخوانید:

زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا درآمد

وی افزود: نتیجه بازی پرسپولیس همه چیز را به هم ریخت. استقلال فکر می‌کرد رقیبش باخته، به همین خاطر کمی بی انگیزه بازی کرد و به اصطلاح بازی را شُل گرفت. درصورتیکه باید بازی خودشان را انجام می‌دادند و ۳ امتیاز را می‌گرفتند تا به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

بازیکن اسبق استقلال درمورد اینکه آیا الان باید از قهرمانی استقلال ناامید شد، گفت: الان شرایط سخت‌تر شده، پیش از این کار دست استقلال بود و پرسپولیس به دنبال لغزش رقیبش بود. الان کار برعکس شده و استقلال یک امتیاز عقب افتاده است با اینحال نباید ناامید باشند. باید در ۲ بازی پیش رو برای برد به زمین بروند و تمام توانشان را بگذارند تا امتیازات کامل را بگیرند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تلاش می‌کند صدرنشینی را چنگ و دندان حفظ کند اما استقلال باید کار خودش را بکند. احتمال امتیاز دادن پرسپولیس در این ۲ بازی زیاد است چون بازی‌های سخت‌تری نسبت به استقلال دارد. بنابراین مهم است که استقلال حتما در ۲ بازی باقی مانده برنده شود.

اکبریان تصریح کرد: به قول معروف فوتبال ۹۰ دقیقه است. تا روز آخر نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد. مخصوص در فوتبال ما که نوسان زیاد دارد. کادرفنی استقلال باید روی مسائل روحی-روانی تیم کار کند تا انگیزه بازیکنان از دست نرود. کار مشکلی دارند ولی نشدنی نیست. استقلال باید تلاش کند چون احتمال برگشت شرایط به قبل، وجود دارد.

پیشکسوت استقلال درمورد هجمه‌هایی که پس از تساوی مقابل نساجی روی اعضای تیم استقلال وارد شد، عنوان کرد: همیشه همینطور بوده، این مشکلات همیشه در تیم‌های بزرگ به وجود می‌آید. زمانی هم که ما بازی می‌کردیم، مشکلات زیادی وجود داشت که می‌توانم بگویم مشکلات ما کجا، مشکلات الان کجا! هواداران و مردم همیشه از تیم محبوبشان برد می‌خواهند و کاری ندارند که مثلا دست مربی خالی بوده یا مشکلات زیادی وجود داشته است.

وی افزود: الان نباید فشار بیاورند. الان وقت حمایت است و باید به حمایت‌های خودشان ادامه بدهند. اینطور فکر کنند که استقلال صدر جدول را به پرسپولیس امانت داده است. احتمال مساوی پرسپولیس در این دو بازی وجود دارد. اگر هواداران حمایت نکنند ممکن است شرایط بدتر هم بشود. بنابراین باید همچنان حامی تیم باشند. به شرط اینکه تیم استقلال هم دو بازی خود را با قدرت پشت سربگذارد و ۳ امتیاز آن‌ها را بگیرد.

اکبریان درمورد بازی این هفته استقلال با گل گهر که شرایط خوبی ندارد و مدت‌هاست برنده نشده، اظهار کرد: گل گهر تیم خوبی است. نباید به شرایط این تیم دلخوش بود. هرتیمی مقابل استقلال یا پرسپولیس قرار می‌گیرد، بهترین بازی‌اش را به نمایش می‌گذارد. تیم‌های میانه یا پایین جدول را می‌بینیم که چگونه بازی می‌کنند. انگار در کورس قهرمانی هستند. بنابراین نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. فقط باید برای برد به زمین بروند تا ان‌شاالله اتفاقات فوتبالی هم به نفع استقلال رقم بخورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1231968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =