آقامیری: تحقق ۱۳۰ درصدی بودجه دانشگاه‌ها در دولت رئیس جمهور شهید

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به دانشگاه‌ها و مراکز علمی داشت، گفت: سالیانه حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ درصد بودجه در دولت ایشان به دانشگاه‌ها پرداخت می‌شد که این امر نشان‌دهنده اهتمام ویژه به دانشگاه‌ها بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان این که آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به دانشگاه‌ها و مراکز علمی داشت، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان معتقد بود هر اندازه برای دانشگاه‌ها هزینه شود یک نوع سرمایه‌ گذاری صورت گرفته است و ما شاهد هستیم طی سه سال گذشته میزان اعتبار این مراکز همواره بالای ۱۱۰ درصد بوده است که این به معنی اهتمام دولت برای رفع مشکلات دانشگاهیان بود.

وی در ادامه تصریح کرد: همه ما می‌دانیم حدودا ۹۰ درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی پرداخت می‌شود؛ اما میزان بودجه پرداختی دانشگاه‌ها در دولت آیت‌الله رئیسی ۱۲۰ تا ۱۳۰ درصد نیز پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: عموما هر مساله که به آیت‌الله رئیسی ارجاع می‌شد ایشان نیز آن را به دانشگاه‌ها ارجاع می‌دادند که بنده خود شاهد چند نوع از موارد بوده‌ام که به دانشگاه‌ها محول شده است؛ به طور مثال مساله‌ای در حوزه آب به دانشگاه شهید بهشتی ارجاع داده شده است.

آقامیری یادآور شد: آیت‌الله رئیسی اعتقاد داشت دانشگاه‌ها اتاق فکر دولت هستند و رفتارشان نیز این اعتقاد را نشان می‌داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1231975

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =