سردار مرتضی عمومهدی فرمانده جدید سپاه روح الله استان مرکزی شد + سوابق

طی حکمی از سوی سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، طی حکمی از سوی سردارسرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار مرتضی عمومهدی به عنوان فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی منصوب و جایگزین سردار محسن کریمی شد.

بیشتر بخوانید:

ناو شهید مهدوی سپاه از مأموریت اقیانوسی بازگشت

سردار مرتضی عمومهدی که اکنون با حکم فرمانده سپاه پاسداران به عنوان فرمانده سپاه استان مرکزی منصوب شده پیش از این مسئولیت در استان مرکزی، به عنوان جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان مشغول به خدمت بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان از جمله دیگر مسئولیت‌ها و مهمترین سوابق سردار عمومهدی، فرمانده جدید سپاه استان مرکزی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ طی مراسمی از خدمات سردار صدیقی فرمانده اسبق سپاه روح الله استان مرکزی تقدیر و سردار محسن کریمی، از جانبازان و رزمندگان سرافراز دفاع مقدس و از خانواده معظم شاهد و ایثارگر استان به عنوان فرمانده جدید این استان معارفه گردید.

سردار محسن کریمی از نیروهای بومی و فرماندهان موفق سپاه روح الله استان مرکزی است که در طول ۹ سال فعالیت و مجاهدت در مجموعه سپاه روح الله استان مرکزی اقدامات ارزنده‌ای داشته که برگزاری موفق و باشکوه کنگره ملی شهدا و نقش امام راحل(ره) در دوران دفاع مقدس یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی استان بوده است.

ساخت و مرمت مسکن محرومان، توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند، حضور موفق بسیجیان و اقدامات ارزنده سپاه استان مرکزی در حوادث و بالایای طبیعی در استان (همچون سیل آهنگران) و خارج از استان مرکزی (لرستان و خوزستان و...) و امدادرسانی به مردم، حضور پرشور و موفق در امدادرسانی و خدمات به مردم در دوران سخت کرونا از دیگر ابعاد فعالیت اجتماعی سپاه و بسیج استان در دوران مدیریت سردار کریمی بود.

سردار کریمی در طول ۹ سال حضور وی در رأس فرماندهی سپاه استان مرکزی، جبهه واحد و یکپارچه ای از مجموعه‌های فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی انقلابی در استان مرکزی با پیگیری و حمایت‌های وی شکل گرفت. همچنین وی در جریان اعتراضات کارگری هپکو و آذرآب نقش مؤثری در حمایت از کارگران و بخش تولید در استان داشت که بارها مورد تقدیر کارگران قرار گرفت.

تجلیل مسئولان ارشد استان مرکزی از سردار کریمی

همچنین، در ایام گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس جمعی از مسئولان و فرماندهان ارشد استان مرکزی از یادگار و جانباز دفاع مقدس سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به پاس بیش از چهل سال مجاهدت در عرصه‌های پاسداری از نظام اسلامی، و عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم تجلیل به عمل آوردند.

آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تا ساعاتی دیگر با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ارشد استان مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری استان در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =