به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه امروز شنبه (۲۷ اردیبهشت) در جریان بازدید از مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) با اشاره به استقبال گسترده مردم از فرصت ارتباط با رئیسجمهور و اعضای هیئت دولت در جریان سفر اخیر به استان اظهار کرد: «بیش از ۲۴ هزار نامه از طریق سامانه ۱۱۱ و بیش از ۱۰۰ هزار نامه بهصورت دستی از پایگاههای تعیینشده در سطح استان جمعآوری شده است.»
وی افزود: «در حال حاضر تیمهای کارشناسی در حال پایش و دستهبندی این نامهها هستند. حدود ۹۰ درصد درخواستهای مردم مربوط به مسائل شخصی نظیر درخواست دریافت تسهیلات و یا اشتغال بود و ۱۰ درصد هم مربوط به ادارهها و دستگاههای اجرایی، قضایی و نیروهای مسلح اختصاص دارد.»
وی با بیان اینکه این نامهها در حال دستهبندی و پایش توسط تیمهای تخصصی هستند، افزود: «بیش از ۹۰ درصد این نامهها مربوط به درخواستهای شخصی مانند تسهیلات مالی، اشتغال، مشکلات معیشتی، درمانی و مسکن است و حدود ۱۰ درصد نیز به شکایات یا مطالبات مرتبط با دستگاههای اجرایی، قضایی، وزارتخانهها و نیروهای مسلح اختصاص دارد.»
استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه این درخواستها بهصورت دقیق و موردی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: «با توجه به اطلاعات مندرج در نامهها، روند رسیدگی آغاز شده و پیامکهایی به متقاضیان ارسال میشود تا از وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوند. همچنین در صورت نیاز به مراجعه حضوری یا پیگیری، راهنماییهای لازم در اختیار مردم قرار میگیرد.»
حبیبی تصریح کرد: «به تمامی نامههایی که از سوی مردم، چه از طریق سامانه ۱۱۱ و چه بهصورت دستی تحویل داده شدهاند، پاسخ داده خواهد شد.»
حبیبی خاطرنشان کرد: «به تمامی نامههایی که از سوی مردم، چه از طریق سامانه ۱۱۱ و چه بهصورت دستی ارسال شدهاند، پاسخ داده خواهد شد و تلاش میکنیم همه درخواستها در یک رویه مناسب رسیدگی شود و مردم در جریان روند رسیدگی قرار گیرند.»
وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری دقیق این مطالبات، بتوان پاسخ مثبت و مؤثری به درخواستهای مردمی ارائه کرد.
خبرنگار: امید فلاحی
انتهای پیام/
نظر شما