تهران-ایسکانیوز: بعد از آنالیز ناکامی پرسپولیس در برنامه 90، بحث خصوصی سازی سرخابی ها با روی خط آمدن رئیس سازمان خصوصی سازی و نمایندگان استیل آذین و بهنام پیشرو کیش پیگیری شد.

علی اشرف پوری حسینی اعلام کرد که استیل آذین وقت دارد مشکل خود را برای حضور در مزایده چهارم حل کند و برای استقلال نیز همه چیز از نو  آغازخواهد شد. سپس تماس تلفنی با امیر عابدینی برقرار شد. نماینده شرکت استیل آذین مدعی شد که این شرکت تحت مالکیت فرزندان حسین هدایتی است و به لحاظ قانون تجارت و سایر قوانین اقتصادی جاری در کشور، بدهی پدر ربطی به شرکتی که فرزندانش صاحب آن هستند، ندارد. مدیرعامل سابق پرسپولیس باز هم بر نبود اراده جهت واگذاری استقلال و پرسپولیس تأکید کرد. عادل فردوسی پور شایعه بدهی هزار میلیاردی هدایتی را مطرح کرد که عابدینی ادعا کرد اطلاعی از این مورد ندارد.

عرفانیان نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش دیگر مهمان تلفنی برنامه بود که مدعی شد که زمان مبدأ حرکت پول از شرکت خارجی را رعایت کرده اند اما رئیس سازمان خصوصی در پاسخ گفت که باید پول تا ظهر روز چهارشنبه به دست آنها می رسیده است.

پوری حسینی در پاسخ به ادعای عابدینی گفت: «یک دختر 21 ساله و یک پسر 23 ساله به عنوان فرزندان فردی که بدهی بانکی دارد، صاحب 98 درصد از سهام این شرکت هستند. من نمی گویم عثل خیلی پیشرفته؛ آیا عقل معمولی به این قضیه شک نمی کند؟»

به هر حال هر دوی این شرکت ها می توانند در مزایده روز بیست و نهم اردیبهشت ماه شرکت کنند ولی باید تا آن زمان مشکلات خود را حل کنند.
کد خبر: 261020

وب گردی

وب گردی