نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: آیت الله هاشمی همواره صبوری در پیش می‌گرفت

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام‌جمعه زاهدان در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی رنج‌هایش را نهفته در دل داشت و همواره صبوری در پیش می‌گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی، گفت: هرچه از ایشان به یاد داریم، یکسر خوبی و خیر است.

آیت الله سلیمانی به عظمت دانشگاه آزاد اسلامی و نقش آن در توسعه آموزش عالی کشور اشاره کرد و گفت: در مسیر، به فکر آیت الله هاشمی رفسنجانی بودم و با خود می‌گفتم که محل کنونی دانشگاه آزاد اسلامی در حصارک، در گذشته خالی بود ولی اکنون به مکانی برای تحصیل دانشجویان تبدیل شده است. چیزهایی را با خودم زمزمه کردم و آن‌ها را نوشتم.

وی به قرائت بخش هایی از دلنوشته خود درخصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی، پرداخت: قسمت نشد با تو کمی گفتگو کنم / از رنج های نهفته به دل جستجو کنم / قسمت نشد که لحظه غمگین رفتنت / با اشک ها مسیر تو را شستشو کنم / ای رهبر عزیز که در سوگ یار خود / فرموده ای اگر همگان زیر و رو کنم/ کس را به تکیه گاهی او من نیافتم / تا با رفیق شصت ساله خود روبرو کنم / ای تکیه گاه مردم و ای استوانه نظام / با من بگو نسیم تو را از که بو کنم...

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان درخصوص خاطره مشترکی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی به خاطر قولی که به من داده بودند، برای حضور در یادواره‌ شهدا به استان سیستان آمدند. در بدو ورود به سیستان، برای بازدید چاه نیمه چهارم رفتند. پس از بازدید دستور تکمیل شدن آن را دادند. بعد از فوت آیت‌الله با هرکس در آن منطقه صحبت می‌کنیم، از ایشان به نیکی یاد می کنند.

200

کد خبر: 722785

وب گردی

وب گردی