کوسه غراوی: دولت سریع تر پروژه های عمرانی را اتمام کند

نماینده مجلس با اشاره به این نکته که دولت در حوزه های راه و شهر سازی و بهداشت موفق بوده است اظهار داشت: مجلس همیشه کمک حال دولت بوده است.

شهرام کوسه غراوی عضو کمیسیون عمران در گفت و گو باخبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به سهم پانزده درصدی بخش عمران از کل بودجه گفت: دولت آنچه در توان داشته است انجام داده و بقیه را هم به مرور زمان انجام خواهد داد ولی آچه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که منابع اعتباری برای پروژه های عمرانی باید تامین شود .

وی با اشاره به این که آن چیزی که باید انجام می شده و صورت نگرفته است ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله دولت تمام پروژه های نیمه تمام خود را به اتمام برساند و شاهد توسعه در کل کشور باشیم.

نماینده مردم مینو دشت در مجلس شورای اسلامی بااشاره به عملکرد دولت اظهار داشت: دولت در حوزه راه و شهرسازی و بهداشت خوب عمل کرده است اما با اعتبارات عمرانی نمی توان کل پروژه های عمرانی را به اتمام برساند و مجبوریم از سرمایه گذار استفاده کنیم وباید بخش خصوصی بیشتر وارد این فضا شود تا بتواند پروژه های عمرانی را به اتمام برساند.

کوسه غراوی با اشاره به این که مجلس همیشه کمک حال دولت بوده است گفت: در آخر سال کمیسیون تلفیق بودجه را بر اساس شاخصه هایی که دارد تقسیم خواهد کرد و امیدواریم با تخصیص منابع بتوانیم پروژه های عمرانی را به اتمام برسانیم.

303

کد خبر: 862612

وب گردی

وب گردی