اسکندری: ۵ نفر از دانشجویان پرستاری واحد بناب بلافاصله ترخیص شدند

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی درباره مینی‌بوس حامل دانشجویان پرستاری واحد بناب این دانشگاه، گفت: ۵ نفر از دانشجویان پرستاری واحد بناب بلافاصله ترخیص شده و تنها یک نفر در بیمارستان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر صالح اسکندری درباره مینی‌بوس حامل دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، گفت: این مینی بوس حامل ۶ دانشجوی پرستاری برای حضور در کلاس های عملی خود در بیمارستان میاندوآب بوده که به علت بارندگی و لغزندگی جاده در جاده بناب-ملکان از مسیر خود خارج شده است.

وی با بیان اینکه ۵ نفر از دانشجویان حالشان خوب است و بلافاصله پس از اقدامات اولیه درمانی از بیمارستان ترخیص شده‌اند، افزود: تنها یک نفر هم اکنون در بیمارستان است.

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این مینی بوس به لحاظ فنی در سلامت کامل بوده و دارای معاینه‌های فنی است، افزود: علت حادثه که توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد احتمالا بارندگی شدید و لغزندگی جاده بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با دعای خیر مردم ان‌شاءالله دانشجوی بستری در بیمارستان که هم اکنون در اتاق عمل است نیز هر چه زودتر بهبود یابد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 994476

وب گردی

وب گردی