دلار

  • قیمت دلار در مرکز مبادله‌ افزایشی شد

    قیمت دلار در مرکز مبادله‌ افزایشی شد

    در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۳۰ ۱۶تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۵ تومان رسید.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه‌شنبه با روند صعودی بازگشایی شد و در کریدور جدید، ۶ پله صعود کرد. افزایش حدود ۶۰۰ تومانی قیمت دلار، بازار را از فروشنده خالی کرد و همه خریدار شدند.

  • عرضه ۲۸۱.۶ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما

    عرضه ۲۸۱.۶ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما

    در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع ۲۸۱.۶میلیون دلار حواله عرضه شده ۱۴۶.۶میلیون دلار آن معامله شد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

    نرخ دلار در روز دوشنبه بیشترین افزایش قیمت را در دو هفته اخیر به ثبت رساند. این اسکناس با رشدی نزدیک به هزار تومانی، سقف تاریخی را شکست و وارد کریدور ششم شد. فعالان بازار ارز معتقدند در صورتی که دلار تا عصر دوشنبه در همان کریدور باقی بماند، روند بازار ارز در روز سه شنبه مجدداً صعودی خواهد بود.

  • پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز یکشنبه با کاهش ۲۰۰ تومانی در کف کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی معامله شد. با این حال در ادامه، روند صعوی پلکانی داشت و تا نیمه پله دوم کانال مذکور پیشروی کرد. معامله‌گران می‌گویند خرید و فروش‌ در بازار ارز پر رونق است و این روند تقاضاست که به این بازار خط می‌دهد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار که در ابتدای معاملات روز شنبه، افزایشی بازگشایی شده و تا ظهر به سقف تاریخی هم رسیده بود، از بعد از ظهر در روندی نزولی قرار گرفت و به نیمه پایینی کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی رسید. آیا بازارساز مهار دلار را به دست گرفته و روند نزولی قیمت این ارز ادامه دار است؟

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز چهارشنبه، در روند صعودی قرار گرفت اما در پایان معاملات، روند قیمت‌ها در بازار ارز کمی تعدیل شد. تحلیلگران بازارهای مالی می‌گویند قیمت درهم در سقف سالانه خود قرار دارد و همین موضوع امکان صعود دلار به کانال بالاتر را افزایش می‌دهد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه شنبه با افزایش ۴۵۰ تومانی به کانال بالاتر راه یافت. در حالی که سیاست‌گذار با اقداماتی نظیر انتشار سپرده ۳۰ درصد سعی در مهار قیمت دلار دارد اما کارشناسان اقتصادی تصمیم‌گیرهای نهاد دولتی را بدون کارشناسی عنوان می‌کنند و معتقدند سیاست‌ مهار قیمت، بازی دو سر باخت است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۸ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار ۸ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز دوشنبه با افزایش ۵۰۰ تومانی به بیشترین سطح قیمت، طی سه هفته اخیر رسید. کارشناسان اقتصادی با توجه به تورم و رشد تقاضا، روند صعودی را برای قیمت دلار در روزهای پایانی سال پیش‌بینی کرده بودند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار در هفته‌های گذشته با افزایش پلکانی دو پله صعود را تجربه کرد. در حالی که هدف سیاست‌گذار فریز قیمت این اسکناس، حداقل تا پیش از برگزاری انتخابات است، فشار تقاضای پایان سال ریتم افزایشی به بازار ارز داده است. برزو حق‌شناس کارشناس اقتصادی پله ۶ کریدور ۵۰ هزار تومانی را منطقه مهمی برای دلار عنوان می‌کند و معتقد است که شکست این منطقه نوید هفته پرتلاطمی را برای بازارهای مالی می‌دهد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار پنج‌شنبه۳ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار پنج‌شنبه۳ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار در پنجمین روز هفته با افزایش ۵۰۰ تومانی مسیر صعودی را طی کرد و به کانال بالاتر برگشت. روند رفت و برگشتی قیمت در بازار ارز، طی روزهای اخیر به الگویی مشخص و قابل پیش‌بینی تبدیل شده است. معامله‌گران، بازار کم‌عمق معاملات ارز را متاثر از عقب‌نشینی بازیگران ارزی برای دوری از رکب بازارساز می‌دانند.

  • دلار جهانی ریخت!

    دلار جهانی ریخت!

    قیمت جهانی دلار به‌طور گسترده‌ای کاهش یافت زیرا کاهش جهانی بازده اوراق قرضه را دنبال کرد.

  • تاثیر مثبت ۲ میلیارد دلار بدهی بابک زنجانی بر بازار

    تاثیر مثبت ۲ میلیارد دلار بدهی بابک زنجانی بر بازار

    عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: همیشه در ماه‌های پایانی سال ما با چنین اتفاقاتی مواجه می شویم که دلیل اصلی آن هم ایجاد موج هیجانی توسط دلالان برای تشویق مردم و هجوم آنها به بازارهای غیر رسمی ارز است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه‌شنبه با گپ منفی بازگشایی شد. کاهش ۳۰۰ تومانی، قیمت این اسکناس را به کانال ششم کریدرو ۵۰ هزار تومانی بازگرداند. معامله‌گران برای پیش‌بینی قیمت دلار در روزهای باقیمانده از هفته جاری، روند رفت و برگشتی را پیش‌بینی می‌کنند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه یک اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه یک اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز دوشنبه نوسان کاهشی بسیار محدودی داشت و با همان قیمت روز قبل معامله شد. به اعتقاد معامله‌گران به دلیل کمبود پول در آخرین روز بهمن، بازار ارز نوسان خاصی نداشت.

  • پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در دومین روز هفته رشدی بیش از هزار تومان را تجربه کرد و با روند افزایش پلکانی موج جدیدی از خریداران وارد بازار شد. کارشناسان اقتصادی در هفته‌های گذشته افت قیمت‌ اسکناس دلار را استراحت در مسیر صعودی عنوان و روند فعلی را پیش‌بینی کرده بودند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز شنبه و در شروع معاملات، با روند افزایشی معامله شد. معامله‌گران خروج سرمایه از بورس و رشد تقاضا در ماه‌های پایانی سال را دلیل شکل‌گیری روند صعودی قیمت‌ها در بازارهای مالی می‌دانند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در پنجمین روز هفته، نوسان افزایشی داشت. این افزایش قیمت در سایر ارزها رخ داد و دلار نیز ۲۵۰ تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شد. برخی معامله‌گران معتقدند سیاست‌گذار برای اینکه در روزهای پایانی سال دست پر باشد، عرضه دلار را محدود کرده است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه‌شنبه نوسان افزایشی محدودی داشت. معامله‌گران بازار ارز معتقدند سیاست‌گذار برای حفظ ثبات در این بازار با ارزپاشی ذخایر دلاری کشور را به آتش کشیده است. این در حالی است که با وجود ثبات قیمت دلار، امروز قیمت سایر ارزها افزایشی بود و پوند ۷۰ هزار تومان شد.

  • روند کاهشی قیمت دلار ادامه دارد

    روند کاهشی قیمت دلار ادامه دارد

    یک کارشناس پولی و بانکی گفت: دو عامل موجب خواهد شد تا نرخ ارز روند کاهشی را ادامه دهد، عامل اول این است که شرایط و سیاست‌های بانک مرکزی تغییری نکرده است و این بانک مصمم است تا نرخ ارز را تثبیت کند، دوم این که ریسک‌های سیاسی و نگرانی های امنیتی در حال مرتفع شدن است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در سومین روز از هفته پایانی بهمن در محدوده‌ای مشخص و با نوسانی محدود مبادله شد. معامله‌گران، نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی را کف‌ فعلی قیمت این اسکناس می‌دانند و معتقدند بازیگران ارزی تمایلی به مبادلات جدی در بازار ندارند و در لاک احتیاطی فرو رفته‌اند.

  • دلار ثابت شد / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای

    دلار ثابت شد / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای

    در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۱ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۱ تومان رسید.

  • کاهش ارزش دلار به عنوان سرمایه ذخیره‌ در جهان

    کاهش ارزش دلار به عنوان سرمایه ذخیره‌ در جهان

    وزیر خزانه‌داری آمریکا اخیرا هشدار داده دور شدن کشورها از دلار یک امر طبیعی است. بنابراین انتظار می‌رود ارزش دلار به عنوان یک سرمایه ذخیره‌ در جهان رو به کاهش باشد.

  • دلار به ۵۱ هزار تومان می‌رسد؟

    دلار به ۵۱ هزار تومان می‌رسد؟

    یک کارشناس اقتصادی اظهار داشت: معتقدم اگر در غزه آتش‌بس اعلام شود نرخ دلار تا ۵۱ هزار تومان هم کاهش پیدا می‌کند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه‌شنبه با نوسان محدود ۲۰۰ تومانی روند افزایشی داشت. این اسکناس از ابتدای هفته در روند کاهشی قرار دارد و سیاست‌گذار در صدد است با ارزپاشی، مانع صعود قیمت آن شود. فعالان بازار ارز، کانال پنجم کریدور ۵۰ هزار تومانی را کف جدید قیمت این اسکناس می‌دانند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در سومین روز هفته با نوسان کاهشی بازگشایی شد. برگشت قیمت این اسکناس به پله‌ چهارم کریدور ۵۰ هزار تومانی با ارزپاشی سیاست‌گذار رخ داد اما روند تقاضا بر قدرت بازارساز چربید و این اسکناس به همراه افزایش قیمت درهم به کانال‌ بالاتر راه یافت.

  • پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در شروع دومین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد و تا پایان معاملات بازار ارز این روند نزولی به صورت پلکانی ادامه داشت. معامله‌گران روند تقاضا را پایین‌تر از عرضه می‌دانند و می‌گویند،‌ افت و خیرهای دلار در هفته‌های اخیر بسیاری از فعالان بازار را در لاک احتیاطی فرو برده است.

  • روند نزولی قیمت‌ها در بازار ارز / دلار ۳ هزار تومان کاهش یافت

    روند نزولی قیمت‌ها در بازار ارز / دلار ۳ هزار تومان کاهش یافت

    اتفاقات اخیر و درگیری‌ها در منطقه سبب افزایش نوسانات در بازار ارز و افزایش قیمت دلار شده بود که این روند چند روزی است به مدار نزولی خود بازگشته است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار امروز کاهش قابل توجهی داشت. این اسکناس در کریدور ۵۰ هزار تومانی دو کانال به عقب برگشت و با وجود رشد تقاضا، روند کاهشی داشت. برخی معامله‌گراندر پیش بینی قیمت دلار، ارزپاشی بازارساز را دلیل این افت قیمت می‌دانند و برخی معتقدند نوسان‌گیری نهاد پولی کشور به پایان رسیده است.

  • قیمت دلار به نرخ قبلی بازمی‌گردد

    قیمت دلار به نرخ قبلی بازمی‌گردد

    جعفری با اشاره به تحولات منطقه و وضعیت دارایی های ارزی ایران تصریح کرد: بحران های منطقه‌ای فروکش خواهد کرد و در نتیجه نرخ ارز در داخل کشور کاهش می‌یابد؛ یعنی نرخ دلار از کانال فعلی عقب‌ نشینی می‌کند و قطعا تا سطوح قبلی ریزش خواهد داشت.