مناطق محروم  توسط دانشجویان  واحد آبادان ضدعفونی شد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان گفت: دانشجویان جهادی واحد آبادان مناطق محروم استان خوزستان را سم زدایی و ضد عفونی کردند.

محمدعلی بنی سعید در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اعزام دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: دانشجویان جهادگر عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل مناطق محروم استان را به صورت خانه به خانه و خیابان به خیابان ضد عفونی و سم زدایی کردند.
وی اضافه کرد : گروه ۲۰ نفره متشکل از دانشجویان جهادی از رشته‌های مختلف و در همه مقاطع کاردانی_کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان با حضور در مناطق محروم استان از جمله ذوالفقاری، سده، شطیط، سلیچ و برخی از روستاها آن محلات را با آب ژوال و الکل ضد عفونی کردند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ادامه داد: فعالیت دانشجویان جهادگر از روز شنبه آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. دانشجویان به صورت روزانه و مستمر به صورت گروه‌های دو و سه نفره کار پاکسازی و گندزدایی در مناطق را انجام می‌دهند.
بنی‌سعید با تاکید بر لزوم ماندن افراد و خانواده‌ها در خانه بیان کرد: امیدواریم مردم با رعایت اصول بهداشتی و جدی گرفتن توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان مبنی بر لزوم ماندن در خانه تا ریشه کن شدن اپیدمی کرونا ویروس در سراسر کشور کمتر در سطح شهر تردد کنند.
این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل واحد آبادان از همه دانشجویان آبادانی برای پیوستن به گروه جهادی با هدف سم زدایی مناطق محروم، پارک‌ها و اماکن عمومی به صورت گسترده‌تر دعوت به عمل می‌آورد.
انتهای پیام/
کد خبر: 1063273

وب گردی

وب گردی